Wzrost przychodów Better Collective w drugim kwartale 2022 roku
Dobry okres Better Collective
Poza wzrostem przychodów, kwartalna EBITDA spadła o 3% w ujęciu rok do roku na poziom 12,2 mln euro. Z kolei marża EBITDA wyniosła dokładnie 22%. Przepływy pieniężne z działalności operacyjnej wzrosły ponad dwukrotnie rok do roku do 22,5 mln euro, a jednocześnie liczba nowych klientów deponujących środki wzrosła o 93% rok do roku sięgając 387 tysięcy.
Licząc od stycznia, w pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku przychody Better Collective wzrosły o 57% do 123,4 mln euro, a EBITDA wzrosła o 37% w ujęciu rok do roku. Z kolei przepływy działalności operacyjnej wzrosły o 31% sięgając 35,6 mln euro. Liczba nowych klientów podwoiła się z 371 tysięcy do 737 tysięcy.
W tym okresie grupa dokonała także drugiej co do wielkości akwizycji w swojej historii nabywając Futbin oraz powiązane z nim domeny – łączna cena za tę operację sięgnęła 105 mln euro. Nawiązano również nowe partnerstwo medialne z Philadelphia Inquirer, którego celem jest – jak czytamy – dostarczanie „interesujących treści dotyczących zakładów sportowych, danych i statystyk dla czytelników publikacji, którzy odwiedzają je co miesiąc w licznie nawet 10 milionów”.
W tym samym kwartale powołano również nowego dyrektora ds. relacji inwestorskich, którym został Mikkel Munch-Jacobsgaard. Ma on wnieść ogromną wiedzę i sieć kontaktów, które pozwolą jeszcze lepiej działać na międzynarodowych rynkach kapitałowych.
– Drugi kwartał 2022 roku był bardzo produktywny. Nasza dywersyfikacja geograficzna naprawdę się sprawdziła, ponieważ biznes wydawniczy Europe & RoW utrzymał silną dynamikę zarówno pod względem przychodów, jak i zysków – stwierdził Jesper Søgaard, CEO Better Collective.
Partnerstwo z Boston Globe Media’s
Betteer Collective ogłosił również partnerstwo z Boston Globe Media’s. Celem jest zapewnienie swoim czytelnikom dostępów do kursów bukmacherskich, wskazówek dotyczących nadchodzących meczów wraz z analizami oraz bezpośrednimi linkami do platform zakładów bukmacherskich. Partnerstwo ma zostać uruchomione jeszcze przed końcem sierpnia.
– Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy współpracować z Better Collective i zapewnić milionom czytelników Boston.com kompleksowe źródło wszystkich danych i informacji. Dzięki temu partnerstwu będziemy w centrum ekscytującego świata zakładów sportowych – powiedział Kayvan Salmanpour, CEO Boston Globe Media’s.