Ogolna 13 sierpnia 2020

Zakłady bukmacherskie FORTUNA sponsorem tytularnym Pucharu Polski

Zgodnie z przewidywaniami FORTUNA Online Zakłady Bukmacherskie zostały sponsorem tytularnym Pucharu Polski. Tym samym rozgrywki będą nosiły nazwę - FORTUNA Puchar Polski.

Długoletnia umowa

Umowa będzie obowiązywać do 31 maja 2024 roku. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie w negocjacjach pomógł fakt, że bukmacher we wcześniejszych latach świetnie wywiązywał się z umowy sponsoringowej w przypadku Fortuna 1. Ligi.

Rozgrywki o Puchar Polski, zwane też Pucharem Tysiąca Drużyn, to zawsze gwarancja wielkich emocji. Ich wyjątkowość polega też na tym, że tylko tu dochodzi do rywalizacji drużyn amatorskich z zawodowymi. Każdy może zagrać z każdym, niezależnie od poziomu rozgrywek, na którym obecnie występuje i walczyć o niezapomniany finał. Niedawno przedłużyliśmy umowę dotyczącą transmisji meczów w telewizji Polsat do końca sezonu 2023/2024, a dziś mamy przyjemność ogłosić nowego sponsora tytularnego. Partnerstwo ze spółką FORTUNA to strategiczne przedsięwzięcie. Jesteśmy przekonani, że z tak solidnym i sprowadzonym  partnerem będziemy dalej budowali prestiż i unikalność rozgrywek przez co najmniej cztery najbliższe sezony – powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Korzyści wynikające z umowy

W ramach współpracy sponsoringowej FORTUNA posiada możliwość posługiwania się tytułem „Sponsora Tytularnego Pucharu Polski” i nazwą rozgrywek FORTUNA Puchar Polski. Co więcej operator ma również prawo do tego, by wykorzystywać w działaniach marketingowych logotyp Pucharu Polski.

Oczywiście logo FORTUNY będzie pokazywane w trakcie wydarzeń sportowych na nośnikach reklamowych, rękawach i frontach koszulek zawodników biorących udział w rozgrywkach i podczas innych wydarzeń związanych z rozgrywkami o Puchar Polski.

Cieszy mnie, że współpraca pomiędzy Fortuną a PZPN rozwija się i będzie kontynuowana w ramach sponsoringu rozgrywek o tak bogatej tradycji i silnej pozycji jak Puchar Polski. Po objęciu patronatu nad Fortuna 1. Ligą przed dwoma laty, teraz robimy kolejny wspólny krok w kierunku popularyzacji polskiej piłki, zwłaszcza w jej lokalnym wymiarze. Chcemy, by Fortuna była marką dla wszystkich, dlatego mamy nadzieję dobrze wykorzystać szeroką rozpoznawalność i zasięg Pucharu Tysiąca Drużyn – powiedział Konrad Komarczuk, Prezes Zarządu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.