Zmiana na stanowisku Sponsorship Manager Betclic
Po dwóch latach pracy na stanowisku Sponsorship Manager Karol Kuśka rozstał się z marką Betclic.
Kuska, który odpowiadał ze kwestie sponsoringowe, w pożegnalnym wpisie na Linkedln zwrócił uwagę na to, że projekt Betclic 1, 2 i 3 Ligi jest największą inicjatywą sponsoringową w polskiej piłce klubowej.

Kuśka to absolwent warszawskiej SGH i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. W przeszłości był dziennikarzem, związanym z redakcją iGol.pl, gdzie odpowiadał również za PR i marketing. Specjalistą od marketingu był w GKS Katowice, a ponad 7 lat przepracował w STS, gdzie pełnił tę samą funkcję, aczkolwiek z czasem został menedżerem od kwestii sponsoringowych. Do Betclic trafił w listopadzie 2023, w międzyczasie spędził dwa lata w GKS Katowice, gdzie realizował się jako doradca i menedżer w kwestiach biznesowych.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.