Zmiana na ważnym stanowisku w Superbet. Duży awans Marcina Bratkowskiego
Marcin Bratkowski został szefem kontentu i PR-u w Superbecie. Wcześniej pełnił funkcję Head of PR&Communications.
Superbet rozwija się na wielu płaszczyznach. Za wieloma zmianami idą również te, w strukturze firmy. W poniedziałek 20 maja dowiedzieliśmy się, że Marcin Bratkowski objął funkcję Head of Content & PR w jednym z największych bukmacherów w naszym kraju.
To awans ze stanowiska Head of PR&Communications. Bratkowski zaczynał pracę w Superbet w roli PR & Communications Consultant.

Wcześniej pracował m.in. w Polonii Warszawa, gdzie był dyrektorem sprzedaży i marketingu, w agencji marketingowej Arskom oraz Ringier Axel Springer.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.