11.02.2022 15:38

Znakomite wyniki finansowe MGM Resorts International w IV kwartale 2021 roku

MGM Resorts International poinformowało o przychodach na poziomie 3,1 mld USD za IV kwartał 2021 roku, co stanowi znaczy wzrost odnośnie do tego samego okresu w roku poprzednim. 

Znakomite wyniki finansowe MGM Resorts International w IV kwartale 2021 roku

Przychody

MGM Resorts International odnotował skonsolidowane przychody netto w wysokości 3,1 mld USD za czwarty kwartał 2021 roku, co stanowi wzrost o 105% w stosunku do tego okresu w roku poprzednim.

Skonsolidowany i skorygowany EBITDAR wyniósł 821 mln USD, podczas gdy zysk netto wyniósł 131 mln USD, w porównaniu do straty netto przypisanej grupie 448 mln USD w analogicznym kwartale poprzedniego roku.

Wyniki finansowe poszczególnych podmiotów Grupy

Operacje w Las Vegas Strip stanowiły 1,8 mln USD całkowitych przychodów, co stanowi wzrost o 277% w porównaniu z poprzednim rokiem. Skorygowany EBITDAR nieruchomości dla operacji w Las Vegas Strip wzrósł o 1,196% do 699 mln USD. Z kolei Regional Operations pochwalił się przychodami w wysokości 900 mln USD, które wzrosły o 51% w porównaniu z kwartałem poprzedniego roku, a skorygowany wskaźnik EBITDAR z nieruchomości wzrósł o 95% do 309 mln USD.

Dochody netto MGM China stanowiły 315 mln USD całkowitych przychodów, co oznacza wzrost o 3% w stosunku do kwartału poprzedniego roku. Skorygowany EBITDAR nieruchomości MGM China spadł jednak o 88% do 5 mln USD.

Rekordowe wyniki

Rekordowe wyniki skomentował dyrektor generalny i prezes MGM Resorts International Bill Klamra: – Nasze rekordowe wyniki w czwartym kwartale są świadectwem naszego utalentowanego zespołu na całym świecie, zwiększonej koncentracji na wydajności operacyjnej i udowodnionej odporności na zapotrzebowanie na usługi i doświadczenia, które zapewniamy w MGM Resorts.

Strategiczne kamienie milowe, które osiągnęliśmy w 2021 roku pozycjonują nas do dalszych sukcesów w 2022 roku i jesteśmy podekscytowani naszymi długoterminowymi możliwościami. Na myśli mam tutaj wejście na amerykański rynek zakładów sportowych i gier iGaming poprzez BetMGM, dążenie do zdyscyplinowanej ekspansji geograficznej, takiej jak japoński ośrodek zintegrowany oraz reinwestowanie w naszą podstawową działalność w celu napędzania zrównoważonego wzrostu. Na koniec chciałbym dodać, że jesteśmy dumni z niedawno uruchomionego programu lojalnościowego MGM Rewards, który oferuje ulepszone i jeszcze bardziej usprawnione doświadczenia milionom naszych członków na całym świecie – zakończył Bill Klamra.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński