Ogolna 7 września 2021

Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy z nowym członkiem. Został nim Betclic

Firma bukmacherska Betclic została członkiem Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Sama Rada poinformowała już, że otwiera się na nowe rynki, a współpraca z bukmacherem na pewno im w tym pomoże. 

Misja

Podstawową misją Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy jest eliminowanie nieetycznego i nieuczciwego przekazu reklamowego oraz promowanie najwyższych standardów komunikacji poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.

Rada reklamy na rzecz samoregulacji działa od 2006 roku. Od tego czasu regularnie rozszerza Kodeks Etyki Reklamy o nowe zobowiązania samoregulacyjne branży reklamowej w Polsce. Wierzy przy tym, że jest to właściwa droga w kreowania właściwych standardów na rynku reklamy w naszym kraju.

Rada reklamy liczy obecnie 31 członków. Warto odnotować również, że sama jest członkiem The European Advertising Standards Alliance (EASA) – międzynarodowej organizacji zrzeszającej organizacje samoregulacyjne z 26 krajów.

Podniesienie standardów

Piotr Drabik, manager ds. prawnych i compliance Betclic wierzy, że współpraca ze Związkiem Stowarzyszenia Rady Reklamy sprawi podniesie standardów w branży hazardowej, jeśli chodzi o promocję i reklamę: – Betclic wierzy, że wysokie standardy etyczne oraz promocja odpowiedzialnego hazardu są niezbędne dla zagwarantowania zrównoważonego rozwoju branży. Przystąpienie do Rady Reklamy pozwoli nam wnieść wkład w dyskusję na temat branżowego kodeksu reklamy, tym samym podnosząc standardy obowiązujące w sektorze.

Podobnego zdanie jest Robert Wielgo, prezes zarządu Rady Reklamy: – Rada Reklamy kładzie ogromny nacisk na etyczny aspekt przekazów reklamowych, dlatego bardzo cieszymy się, że firma Betclic dzieli z nami te wartości i zdecydowała się zostań nowym członkiem wspierającym. Dzięki współpracy z jednym z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, mamy możliwość rozszerzenia naszej działalności na nowe obszary.