Zwycięzca rankingów Betclic odebrał zegarek Rolex i poleciał na galę UFC
Zegarek marki Rolex, koszulka i płyta kolekcjonerska z autografami członków zespołu PRO8L3M oraz freebety o wartości dwóch tysięcy złotych – wszystko to trafiło w ręce zwycięzcy specjalnej promocji Betclic, który już wcześniej dzięki swoim trafnym typom gościł na gali UFC w Paryżu.
Nieszablonowe działania marketingowe na polskim rynku bukmacherskim stały się znakiem rozpoznawczym Betclic. Aktywności marki nie ograniczają się wyłącznie do spotów telewizyjnych, działań digitalowych czy aktywacji sponsoringowych, lecz mają przełożenie także na produkt. Tak było w przypadku kooperacji z duetem PRO8L3M, ikoną kultury hiphopowej w Polsce.
Teledysk do singla „Nicea” powstał przy okazji współpracy PRO8L3Mu z Betclic w ramach międzynarodowego konkursu młodych twórców Papaya New Directors. Jednocześnie bukmacher w dniu premiery klipu wystartował z akcją rankingową dla wszystkich swoich graczy.
Mechanika działania promocji była prosta i przystępna (zdobywanie punktów za wygrane kupony przedmeczowe i na żywo na dowolne sporty), ale pula okazała się wyjątkowa. Oprócz 30 tysięcy złotych we freebetach, znalazły się w niej płyty PRO8L3Mu z autografami Oskara i Steeza oraz nagroda główna – zegarek Rolex o wartości ponad 40 tys. zł.
Ten wyjątkowy upominek trafił do Macieja, stałego gracza Betclic, którego marka wyróżniła nie tylko ekskluzywnym zegarkiem. Maciej zwyciężył także w sierpniowym rankingu, co poskutkowało… wyjazdem na galę UFC Fight Night w Paryżu!