Betclic nowym sponsorem Mistrzów Polski
Długo nie trzeba było czekać aż Betclic, który relatywnie całkiem niedawno wszedł na rynek, podpisze dużą umowę sponsoringową. Bukmacher został właśnie głównym sponsorem Piasta Gliwice.
Od dłuższego czasu mówiło się, że to właśnie Betclic przejmie schedę "LV BET" w gliwickim klubie. Dzisiaj ta informacja została potwierdzona oficjalnie. Firma bukmacherska i najlepszy klub poprzedniego sezonu Lotto Ekstraklasy podpisały umowę na dwa lata.
– Piast Gliwice odniósł w sezonie 2018/2019 największy w historii sukces sportowy. To efekt wieloletniej i konsekwentnej pracy kadry sportowej i menadżerskiej oraz pracowników klubu. Nie spoczywamy jednak na laurach, budujemy jeszcze silniejszą organizację sportową. Jednym z jej filarów są sponsorzy. Jestem zadowolony, że od lipca wśród nich znalazł się Betclic, nowy sponsor główny Piasta. Podpisaliśmy z tym partnerem największy w historii klubu kontrakt sponsorski. Wierzę, że wspólnie będziemy odnosić kolejne sukcesy – mówił prezes Piasta Gliwice, Paweł Żelem na łamach klubowych mediów.
Prezes Piasta mówi o największym w historii klubu kontrakcie sponsorskim, co akurat nie dziwi. W końcu mówimy o mistrzu Polski, który lada moment rozpocznie kwalifikacje do Ligi Mistrzów. Dzięki temu nie tylko kibice z Polski zobaczą logo Betclica, które będzie umieszczone na froncie koszulki. A to nie wszystko, ponieważ umowa zawiera również ekspozycję marki bukmachera na stadionie oraz w kanałach social media klubu. Poza tym w najbliższym czasie zostaną przeprowadzone działania aktywizujące kibiców klubu m.in. poprzez różnego rodzaju konkursy.
– Z dumą ogłaszamy kontrakt z klubem, który będzie reprezentował Polskę w najbardziej prestiżowych rozgrywkach: kwalifikacjach do Ligi Mistrzów. Współpraca w obecnym kształcie zakłada sponsoring w dwóch nadchodzących sezonach. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że przy zaangażowaniu dwóch stron stworzymy trwałą relację partnerską, czego efektem będzie wzrost rozpoznawalności marki Betclic w Polsce oraz rozwój sportowo-organizacyjny Piasta Gliwice i kolejne trofea w klubowej gablocie – powiedział country manager firmy Betclic w Polsce, Bartłomiej Płoskonka.
Cóż, Betclic, który jest jednym z liderów branży zakładów bukmacherskich w Europie, bardzo szybko pokazał, że poważnie traktuje rynek Polski. Umowa z mistrzem Polski robi wrażenie chyba na każdym, a jak zaznaczył Płoskonka, to jeszcze nie koniec: – To nie jedyny projekt sponsorski, który zaplanowaliśmy na nadchodzące lata. Kolejne umowy będą ogłaszane już wkrótce. Planujemy intensywne działania związane z promocją firmy w Polsce. W najbliższym czasie informacje o marce będzie można znaleźć w wielu kanałach. Mogę zdradzić, że oprócz sponsoringu będą to m.in. działania akwizycyjne, reklama outdoorowa, czy telewizyjna.
Bez wątpienia to nie ostatni ruch Betclica, co na pewno bardzo cieszy. Im większa konkurencja na rynku, tym więcej zyskuje polski sport.
Fot. Piast Gliwice