Ogolna 12 marca 2019

GambleAware opublikowała reklamę „Bet Regret 2”

autor: MC
Branżowa organizacja pozarządowa, GambleAware, opublikowała drugą reklamę „Bet Regret” w trakcie swojej dwuletniej, ogólnokrajowej kampanii „Safer Gambling”, skierowanej tym razem do publiczności Cheltenham Festival 2019.

„Safer Gambling” ma na celu uświadomienie społeczeństwu jak wiele osób ma problem z hazardem. Nowa reklama „Bet Regret” jest transmitowana w tym tygodniu w wielu formatach multimedialnych na festiwalu Cheltenham.

Marc Etches, dyrektor generalny GambleAware, powiedział: „Mamy nadzieję, że ta nowa reklama skłoni ludzi do myślenia o ich zwyczajach związanych z hazardem” i do rozpoznania „Czy i kiedy mogą się założyć, że wkrótce pożałują gry?”.

Obstawianie, gdy jesteś znudzony lub pijany czy „gonienie” za stratami, może być ryzykowne, dlatego chcemy zachęcić ludzi do dwukrotnego zastanowienia się nad zakładami, zanim ich dokonają. Cheltenham Races to jedna z najpopularniejszych okazji w roku do obstawiania zakładów, dlatego chcemy mieć pewność, że ludzie są świadomi zagrożeń związanych z ich nawykami dotyczącymi zakładów.

Jak stwierdzono w momencie rozpoczęcia kampanii, „Bet Regret” ma na celu zajęcie się „2,4 milionami młodych mężczyzn, którzy regularnie uprawiają hazard”, stwierdziła grupa GambleAware, która jest najbardziej doświadczoną, jeśli chodzi o klientów zagrożonych problemem hazardu.

W swoim głównym przesłaniu „Bezpieczniejszy hazard” ma na celu podniesienie świadomości na temat impulsywnych zachowań, wraz z poinformowaniem rodziny i przyjaciół o problemie, w celu zachęcenia do umiarkowania w grze i ograniczenia szkód związanych z hazardem. Kampania „Bet Regret”, którą zlecił GambleAware minister odpowiedzialny za politykę hazardową, chce zachęcić młodych graczy sportowych do zmiany zachowań.

Wszystkie treści i wiadomości dotyczące bezpieczniejszego hazardu zostały opracowane dzięki wielu radom ekspertów w dziedzinie zdrowia publicznego i naukowców, którzy specjalizują się w szkodach związanych z hazardem, a także dostawców usług terapeutycznych, powiązanych organizacji charytatywnych i osób mających żywe doświadczenie w uzależnieniu od hazardu.

Dodaj komentarz