5 i 6 grudnia Totalizator Sportowy wdraża nowy centralny system loteryjny
Totalizator Sportowy rozpoczyna najważniejszy proces wdrażania nowej platformy loteryjnej – wymianę centralnego systemu loteryjnego. W związku z tym nastąpi krótkotrwałe wstrzymanie sprzedaży produktów w punktach LOTTO i na lotto.pl, w tym poprzez aplikację mobilną. By klienci mieli jak najmniej niedogodności przerwa potrwa od godz. 12:00 w niedzielę 5 grudnia 2021 r. Sprzedaż uruchamiana będzie sukcesywnie od poniedziałku 6 grudnia 2021 r. od godz. 9:00.
Proces wymiany systemów to przygotowanie właściciela marki LOTTO na kolejne wyzwania przyszłości. Nowy system umożliwi dalszy rozwój oferty w tym nowe rozwiązania skierowane zarówno do klientów, jak i kilkudziesięciu tysięcy sprzedawców w ponad 18,5 tys. punktach sprzedaży.
- W czasie procesu wymiany systemów między 5 a 6 grudnia br. nie będą mogły być zawierane nowe zakłady oraz wypłacane wygrane.
- Wszystkie losy i kupony zawarte wcześniej, na przykład na wiele losowań (do czego zachęcamy klientów) pozostaną jednak ważne. Zostaną one zarejestrowane w systemie informatycznym, a wygrane z nich będą wypłacane graczom od poniedziałku 6 grudnia.
- Losowania w Studio LOTTO będą odbywać się bez zmian.
- W losowaniach 5 grudnia gier Keno oraz Szybkie 600 będzie można uczestniczyć najpóźniej do godziny 15:18 – poprzez zawarcie zakładów wielolosowaniowych.
- Wyniki losowań dostępne będą przez cały czas na lotto.pl.
Proces wymiany centralnego systemu loteryjnego jest częścią projektu wdrażania nowej platformy loteryjnej, który trwa od listopada 2020 r. Efektem, który klienci już teraz mogą dostrzec, jest rozwój platformy online lotto.pl. Przez ostatni rok wdrożono w kanale online kilkanaście loterii interaktywnych pod marką Gierki, a 23 listopada br. nastąpiła premiera nowej strony www.lotto.pl, na której dostępne są wszystkie interaktywne produkty LOTTO.
Wstrzymanie sprzedaży nie będzie dotyczyć sieci Salonów gier na automatach oraz jedynego legalnego kasyna internetowego w Polsce – Total Casino.
Szczegółowych informacji klientom udzieli Biuro Obsługi Klienta pod numerem 459 59 59 00. Pytania można także kierować poprzez formularz znajdujący się pod adresem: www.lotto.pl/kontakt. Dodatkowe informacje dostępne są także na: www.lotto.pl/nowy-system.