Bukmacherka 11 października 2024

Betclic z kolejnymi prestiżowymi nagrodami

autor: redakcja
Wiodący bukmacher na polskim rynku, Betclic, osiągnął wielki sukces w międzynarodowym plebiscycie branży kreatywnej – Golden Drum. Marka przywiozła ze słoweńskiego Portoroż aż dwie nagrody. Kapituła konkursu doceniła Betclic za kampanie „Płaciliśmy podatki od zawsze” i „Pani Renia”.

„Płaciliśmy podatki od zawsze” to kampania produktowa, w ramach której Betclic informował o tym, że podatek od stawki zakładu zapłaci firma, a nie gracz. Na jej potrzeby powstała seria spotów przedstawiających relacje głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów. Utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Projekt ten został nagrodzony brązową nagrodą w kategorii „Motion Craft”, w której jury docenia wyróżniające się kreacje wideo.

Betclic w tej samej kategorii sięgnął również po złoto. Kapituła doceniła pomysł i wykonanie spotu „Pani Renia”, który marka przygotowała z okazji przenosin Ruchu Chorzów, którego marka była sponsorem, na Stadion Śląski. Klip przedstawia inspekcję nowego domu „Niebieskich” prowadzoną przez Renatę Kubiak – legendarną pracownicę Ruchu, która spędziła w klubie aż 30 lat.

Za koncept kreatywny obu kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT. Reklamę „Płaciliśmy podatki od zawsze” nakręciło studio DOBRO, a klip „Pani Renia” stworzyło F25. Działania komunikacyjne wokół projektów prowadziła agencja K+ PR.

Golden Drum Awards przyznawane są już od 30 lat. To jeden z najbardziej prestiżowych, najważniejszych konkursów branży kreatywnej na świecie.

– Nagrody w Golden Drum mają dla nas wielkie znaczenie. Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, a produkcja wywołujących emocje spotów to niezwykle ważny element naszej strategii. Uznanie ze strony już nie tylko polskich, ale także zagranicznych specjalistów branży kreatywnej jest sygnałem, że idziemy w dobrym kierunku – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Dodaj komentarz