Akcja STS „Dorzuć misie” zawita na kolejny stadion
W sobotę, 16 września na Stadion Rakowa Częstochowa zawita akcja "Dorzuć misie" organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora Rakowa – bukmachera STS). Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.

Domowy mecz mistrzów Polski z beniaminkiem z Łodzi będzie dla wszystkich kibiców „Medalików” wyjątkowy. Będą oni mogli otworzyć swoje wielkie serca i przynosząc na mecz pluszaka, wesprzeć Fundację Oczami Brata. W trakcie przerwy spotkania odbędzie się bowiem trzecia odsłona akcji „Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS.
– Zachęcamy, by wszyscy kibice, którzy pojawią się w sobotnie popołudnie przy Limanowskiego zabrali ze sobą pluszaki i na znak spikera rzucili je w przerwie meczu na murawę – mówił Piotr Obidziński, prezes zarządu Rakowa Częstochowa.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na zakup sprzętu sportowego dla Fundacji Oczami Brata. Misie rzucone na murawę trafią natomiast do specjalnego Ośrodka Wychowawczego im. św. Jana de la Salle, Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Kłobucku oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Hej, Medaliki! 👋 W najbliższą sobotę na stadion Rakowa zawita akcja #DorzućMisie organizowana przez @fundacjasport!
➡️ Kup misia
➡️ Zapakuj go w folię
➡️ Przyjdź na mecz Rakowa z ŁKS-em
➡️ Po gwizdku kończącym pierwszą połowę, wrzuć misia na murawęLiczymy na Was! 🫡 pic.twitter.com/eMj82F3G0s
— Raków Częstochowa (@Rakow1921) September 11, 2023
– Jako zaangażowany sponsor dzięki akcjom takim, jak ta, po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Pozostając firmą odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy, że kibice z Częstochowy nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto organizacji, dla której gramy w sobotnim spotkaniu – komentował Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.
– Cieszymy się zawsze, gdy współpraca ze sponsorem pozwala zrobić coś dobrego dla lokalnej społeczności i dla osób potrzebujących. Tym chętniej włączyliśmy się w tę inicjatywę i zachęcamy naszych kibiców do udziału – dodał Piotr Obidziński.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Rakowa każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z ŁKS-em i przyniesienia maskotek, które w przerwie wylądują na murawie.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów
się nie ubrudziły).

redakcja
Więcej Ogolna
Udział w grach Totalizatora Sportowego a zagrożenie uzależnieniem od hazardu
Przedstawiając wyniki raportu, należy uwypuklić czynniki, które mają wpływ na stopień uzależnienia od hazardu. Może to być płeć, ale też np. miejsce zamieszkania. Warto zwrócić uwagę na społeczne uwarunkowania.



