Amazon ogłasza współpracę z DraftKings
Amazon uzgodnił współpracę z DraftKings, dzięki której treści tego operatora będą wykorzystywane w trakcie Thursday Night Football transmitowanego przez Amazon Prime Video.
Szczegóły współpracy
Wieloletnia umowa obejmuje treści DraftKings, jakie będą wykorzystywane w trakcie Thursday Night Football (TNF). Kursy czy informacje o zakładach sportowych będą udostępniane zarówno w sekcji przedmeczowej, jak i programie na żywo.
Propozycje DraftKings pojawią się we wszystkich 15 programach Thursday Night Football, rozegranych w sezonie 2022 NFL. Pierwsza gra odbędzie się 15 września 2022 roku.
Ogromna szansa dla DraftKings
O porozumieniu z Amazonem wypowiedziała się Stephanie Sherman, dyrektor marketingu DraftKings: – Sezon NFL to najbardziej aktywna pora roku dla naszych klientów, więc współpraca z jedną z wiodących światowych marek technologicznych w celu oferowania angażujących treści widzom TNF w Prime Video to ogromna szansa dla DraftKings.
– Prime Video jest innowatorem w dziedzinie treści na żywo, dlatego skupiamy się na ciągłym ulepszaniu oferty dla naszych klientów. Nie możemy doczekać się współpracy z Amazonem, aby zapewnić milionom widzów doskonałe oraz ulepszone wrażenia podczas Thursday Night Football w Prime Video. Zarówno przez ten sezon, jak i najbliższe lata – zakończył Sherman.
Współpracę z DraftKings skomentowała również Danielle Carney – szefowa sprzedaży NFL w Amazon Ads: – Jesteśmy podekscytowani współpracą z DraftKings, aby zapewnić fanom więcej emocji w ramach oglądania TNF. Treści DraftKings przyczynią się do ożywionych dyskusji przed rozpoczęciem gry, zaangażowania fanów i być może do odważnych prognoz na antenie.
Na początku września, DraftKings zadebiutowało z zakładami sportowymi w Kansas. To efekt m.in. startu sezonu NFL.