Antonsson o PZBuk: „Uważamy naszą polską markę za strategicznie ważną”
Tylko 10 firm posiada w Polsce licencje na zakłady sportowe online. W tym Cherry, które dołączyło do grona w okresie wakacyjnym.

Właśnie wystartował PZBuk, czyli nowa marka Cherry, o czym informowaliśmy TUTAJ. Anders Antonsson odpowiedzialny za relacje inwestorskie i komunikację w Cherry AB, powiedział, że polska premiera jest „strategicznie ważne”.
– Uważamy naszą polską markę jako strategicznie ważną, ponieważ rynek polski jest rynkiem regulowanym, a my jesteśmy jednym z ograniczonej liczby operatorów, którzy mogą oferować zakłady sportowe w kraju o populacji powyżej 38 milionów powiedział Antonsson dla „iGaming Business”.
– Mamy nadzieję, że PZBuk.pl zanotuje podobny rozwój, jak inne nasze marki wprowadzone w 2018 roku. Snabbare.com, Hajper.com i Nopeampi.com odniosły sukces – dodał.
Cóż, plany są ambitne i od początku było wiadomo, że PZBuk nie zamierza być jednym z wielu, a celować w czołówkę. Rynek te plany zweryfikuje.
fot. thomassongroup.se

PK
Więcej Bukmacherka
Ministerstwo Finansów odniosło się do przejęcia bukmachera Fuksiarz.pl
Pewne jest to, że Fuksiarz.pl mieć będzie nowego właściciela. Zwróciliśmy się do Ministerstwa Finansów i zapytaliśmy, jak prawnie musi wyglądać "przejęcie" polskiej firmy przez zagraniczną, która nie ma licencji na działalność w Polsce.



