Arka Gdynia mistrzem Betclic 1. Ligi! Puchar dotarł z powietrza w akcji „POLecimy do Mistrza”
W niedzielę poznaliśmy mistrza sezonu 2024/2025 Betclic 1. Ligi. Po pełnej emocji ostatniej kolejce puchar trafił w ręce piłkarzy Arki, którzy pokonali zespół Stal Stalowa Wola 3:0. Trofeum dotarło na stadion na pokładzie specjalnego helikoptera Betclic w ramach akcji „POLecimy do Mistrza”.
Do ostatniego ligowego meczu nie było jasne, kto sięgnie po tytuł mistrza, choć to Arkę Gdynia, mającą jednopunktową przewagę nad Bruk-Betem Termalicą Nieciecza, wskazywano jako faworyta. Ostatecznie oba zespoły wygrały swoje spotkania — Arka triumfowała nad Stalą Stalowa Wola 3:0, a drużyna z Niecieczy pokonała Kotwicę Kołobrzeg 2:1. Tym samym o zdobyciu mistrzostwa zadecydował punkt przewagi, który Żółto-Niebiescy wypracowali w trakcie sezonu.








Unikalne doświadczenia
Zakończenie sezonu było wyjątkowe, a piłkarze trzymali fanów w napięciu do ostatniej minuty. Wyjątkowy był też sposób, w jaki zwycięski puchar został dostarczony do rąk świętującej drużyny. Po raz pierwszy w historii rozgrywek mistrzowski puchar został dostarczony helikopterem. Wszystko w ramach akcji „POLecimy do Mistrza”, zorganizowanej przez sponsora tytularnego ligi, Betclic. Trofeum piłkarzom wręczył Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska, oraz ambasador Betclic, Michał Pol.







– To był finał, o którym będziemy jeszcze długo dyskutować i dobrze wspominać. Cieszymy się, że zadebiutowaliśmy jako sponsor tytularny ligi w tak emocjonującym sezonie, gdzie losy mistrzostwa ważyły się do ostatniej kolejki. Wierzę, że wspólnie z klubami dostarczyliśmy kibicom masę przeżyć, zarówno na boisku, jak i poza nim. Akcja „POLecimy do mistrza” była naszym sposobem na dołączenie do celebracji finału rozgrywek i już czekamy na start sezonu 2025/2026, w którym przewidujemy jeszcze więcej wyjątkowych doświadczeń w ramach kampanii „Kibicem się Jest” – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic.
Bruk-Bet Termalica Nieciecza otrzymała z kolei specjalną paterę, będącą uhonorowaniem zdobytego tytułu wicemistrza Betclic 1. Ligi.
redakcja
Więcej Eventy
Bartosz Malaka: w minionym sezonie zdobyliśmy trzy mistrzostwa Polski [WYWIAD]
Podczas Kongresu Sport Biznes Polska porozmawialiśmy z Bartoszem Malaką – Head of Marketing & Sponsoring w Superbet. Omówiliśmy m.in. sposób, w jaki ta marka chce docierać do nowych grup odbiorców.