31.08.2021 15:18

Betclic partnerem Francuskiej Federacji Piłkarskiej do 2026 roku

Francuska Federacja Piłki Nożnej (FFF) ogłosiła nowego sponsora. Został nim operator zakładów sportowych Betclic. Tym samym bukmacher jest już oficjalnym partnerem reprezentacji Francji, Pucharu Francji, a także Ligue 1 i League 2. Partnerstwo na rozgrywki ligowe Betclic uzyskał już rok temu.

Betclic partnerem Francuskiej Federacji Piłkarskiej do 2026 roku

Umowa potrwa pięć lat do Mistrzostw Świata 2026, dzięki niej Betclic będzie pełnić funkcję sponsora drużyn narodowych Francji, a także oficjalnego partnera Coupe de France i futbolu amatorskiego.

Wartość umowy

Umowa ma wartość od 5 do 8 milionów euro i opiera się na poprzednim porozumieniu sponsorskim Betclic z Ligue de Football Professionnel (LFP) w lipcu 2020 roku, w którym firma z Bordeaux została oficjalnym partnerem Ligue 1 i Ligue 2 w kampaniach od 2020/21 do 2022/23.

Dzięki ubiegłorocznemu porozumieniu z francuskimi rozgrywkami piłkarskimi na dwóch najwyższych poziomach Betclic może prowadzić szereg działań marketingowych na platformach społecznościowych oraz swojej stronie. Co najważniejsze także w trakcie spotkań ww. rozgrywek bukmacher może promować swoją markę.

Radość z podpisanej umowy

Noel Le Graet, prezes FFF, skomentował: – Cieszymy się, że Betclic dołącza do grona naszych partnerów. Ta nowa współpraca z dynamiczną francuską firmą, historycznym liderem na swoim rynku, ma tym większy sens, że Betclic inwestuje i cieszy się renomą w piłce nożnej.

W tym trudnym okresie partnerstwo to podkreśla atrakcyjność FFF i jej działań z francuskimi drużynami, czy Coupe de France, flagowymi zawodami francuskiej piłki nożnej, które skupiają ponad 7000 profesjonalnych i amatorskich klubów w każdej edycji – dodał prezes FFF.

Co więcej Betclic dzięki nowej umowie zastąpi PMU, operatora zakładów zorientowanych na wyścigi konne, który jako główny partner FFF pełnił tę ​​rolę od sezonu 2009/10 do kampanii 2020/21.

Budowanie pozycji na rynku francuskim

Poza piłką nożną Betclic w ostatnim czasie wykonał jeszcze jeden krok, by wzmocnić swoją strategię marketingową na francuskim rynku zakładów poprzez porozumienie z National Rugby League (LNR). W tym przypadku umowę podpisano na trzy lata.

Od ponad piętnastu lat Betclic jest głównym sponsorem francuskiego futbolu, więc tym bardziej jesteśmy bardzo dumni, że możemy zostać partnerem drużyn Francji, Coupe de France i amatorskiej piłki nożnej. Nie mam wątpliwości, że ta współpraca potwierdza zaangażowanie i wsparcie Betclic w rozwoju francuskiego sportu  – powiedział Nicolas Beraud, założyciel i dyrektor generalny Betclic. .

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński