Betfair zabiera widzów do umysłów graczy w kampanii „Graj mądrze”
Betfair ogłosił rozpoczęcie swojej najnowszej zintegrowanej kampanii marketingowej "Play Smart", opracowanej przez londyńską agencję reklamową Leo Burnett.

Agencja mogła współpracować z najlepszymi piłkarzami dzięki sponsorowaniu przez Betfair trzech klubów. Kampania, która będzie dystrybuowana w mediach społecznościowych Betfair (Facebook, YouTube, Instagram i Twitter), obejmie uznanych piłkarzy: Bernda Leno (Arsenal FC), Leonardo Bonucci (Juventus FC) i Philippe Coutinho (FC Barcelona).
"Play smart", składający się z trzech filmów online, to ewolucja poprzedniej kampanii Betfair "Gdzie instynkt spotyka spryt".
Stephen Mault, dyrektor ds. Marki w Betfair, powiedział: "Postanowiliśmy stworzyć kampanię prowadzoną przez telewizję cyfrową, która wykorzystałaby nasze znakomite partnerstwa z FC Barcelona, Juventus i Arsenalem, aby wesprzeć nasz międzynarodowy rozwój. Kreacja pozycjonuje markę jako miejsce docelowe dla inteligentnego gracza, jednocześnie budując związek między marką a naszymi partnerami. Cieszymy się z kreatywności, a wyniki są świadectwem połączonego wysiłku marki i agencji".
Liam Hopkins, dyrektor Leo Burnett London, wspomniał: "Betfair udało się poruszyć całą serią parametrów, aby zapewnić pionierską kampanię w niecałą godzinę dla każdej sesji. Przedstawili się oni jako miejsce dla ludzi, którzy "grają mądrze" i zaprezentowali swoje fantastyczne portfolio sponsorów piłkarskich".
Kampanię można zobaczyć TUTAJ

MC
Więcej Bukmacherka
Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że…![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/oni.jpg)



![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-768x512.jpg)