BETFAN sponsorem ciszy w Canal+
![](https://interplay.pl/wp-content/uploads/2022/03/bf-1-480x320.jpg)
![](https://interplay.pl/wp-content/uploads/2022/03/bf-1-760x507.jpg)
![](https://interplay.pl/wp-content/uploads/2022/03/bf-1-1000x667.jpg)
Spoty sponsorskie i reklamowe BETFAN pojawiały się dotąd w blokach między spotami innych bukmacherów. Teraz BETFAN postanowił zupełnie zmienić formułę i wideo zastąpił planszami emitowanymi bez dźwięku. Plansze pokazywane są na Canal+Sport, Canal+Sport2 oraz nSport+.
– Komunikacja sponsoringowo-reklamowa bukmacherów prezentowana jest w telewizji często jako kilkuminutowy ciąg spotów. Postanowiliśmy wyłamać się z tego nurtu i pójść pod prąd, testując nowe podejście, które pozwoli nam wyróżnić się z obecnego schematu. Proponujemy więc widzom, w jak zwykle dla nas żartobliwej formie, 15-sekundowy przerywnik. Na chwilę ciszy i wytchnienia zapraszamy wraz z Pudzianem, czyli dobrze znanym wszystkim Mariuszem Pudzianowskim, naszym ambasadorem, partnerem i sportowym mistrzem oraz właścicielem konia wyścigowego Betfana – wyjaśnia Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
Plansze BETFAN widzowie anten Canal+ będą mogli zobaczyć przez co najmniej dwa tygodnie przy okazji najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych przez stację. Za kreację i przygotowanie akcji odpowiada zespół marketingowy bukmachera.