Betsson zatrudnił agencję do europejskiej obsługi
Betsson AB, sztokholmska grupa hazardowa, wybrała agencję do obsługi działań mediowych i marketingowych.

Umowę zawarto z Hearts & Science, która należy do giganta branży, czyli Omnicom. Agencja z siedzibą w Londynie będzie odpowiadać za strategię marketingową grupy Betsson. Obejmuje to m.in. zakup mediów, planowanie kampanii i reklamy programatyczne na terenie Europy.
Hearts & Science będzie wspierać zespoły marketingowe Betssona na terenie Danii, Włoch, Norwegii i Hiszpanii. Co ciekawe, dla firmy jest to pierwszy klient z sektora hazardu internetowego. Nie jest jednak tak, że nie ma doświadczenia. Powstała w 2016 roku agencja szybko rośnie, a wśród jej klientów byli tacy giganci jak AT&T, Toshiba, czy Qatar Airways.
Warto przypomnieć, że na początku roku Pontus Lindwall, prezes Betsson AB, przyznał, że wprowadzany będzie „plan napraw korporacyjnych”. Jednym z założeń było przeprowadzenie restrukturyzacji działu marketingu firmy oraz działań skupionych na generowaniu efektywności kosztowej poprzez optymalną lokalizację. Dlatego marketing Betssona to teraz zespoły krajowe, a nie scentralizowany.
fot. Brigitta Kovacs / Pinterest

PK
Więcej Bukmacherka
Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że…![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/oni.jpg)



![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-768x512.jpg)