„Bonuseria. Bardziej”, czyli nowa odsłona popularnej STS-owej serii
STS, lider krajowej branży bukmacherskiej, po sukcesie pierwszej wersji produktu „Bonuseria” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom graczy i prezentuje „Bonuserię. Bardziej” – Pierwsza wersja naszego innowacyjnego produktu zdobyła dużą popularność wśród graczy oraz została wyróżniona w międzynarodowych konkursach. Nie zatrzymywaliśmy się jednak i już dziś możemy ogłosić, że nasi klienci mogą skorzystać z nowej wersji, w której to oni decydują, jaki bonus chcą zdobyć i jaką serię ukończyć – mówi Maciej Muras, Head of CRM w STS.
Zasady „Bonuseria. Bardziej” są proste, a może wziąć w niej udział każdy zweryfikowany klient STS. Wystarczy, że wybierze liczbę dni, w trakcie których chce być aktywny oraz stawkę, za jaką w te dni chce grać. W następstwie, pojawi się kwota bonusu, którą otrzyma po spełnieniu zadeklarowanych warunków. – W STS stawiamy na innowacyjne i proklienckie rozwiązania. Taka jest właśnie „Bonuseria. Bardziej”, gdyż to gracz sam decyduje, o jaki bonus chce grać. A my udostępniamy mu aż kilkadziesiąt różnych możliwości. Na końcu każdej czeka wygrana w postaci bonusu – mówi Muras.
W ramach nowej Bonuserii na graczy czekają bonusy już od 5 do nawet 1000 PLN po zakończeniu wybranej serii. STS – stawiając na komfort klientów – umożliwia zmianę serii w trakcie lub po zakończeniu poprzedniej. – Od dłuższego czasu bardzo intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które będą zarówno nowe, jak i intuicyjne, a przede wszystkim atrakcyjne z punktu widzenia graczy. „Bonuseria. Bardziej” idealnie wpisuje się w ten trend i jesteśmy przekonani, że spotka się z pozytywnym odbiorem graczy – mówi Artur Sobota, product manager w STS odpowiedzialny za „Bonuseria. Bardziej”.
Launch „Bonuseria. Bardziej” poparty będzie szerokim wsparciem marketingowym na kanałach wewnętrznych STS oraz w ramach współprac ze partnerami mediowymi STS, na czele z Kanałem ZERO, Weszło TV i Meczyki.pl.