03.09.2019 09:36

Brand Hero w branży hazardowej

Brand hero to bohater marki, postać, która jednoznacznie kojarzy się z daną firmą. Przykładem takiej postaci jest np. Mały Głód czy Serce i Rozum. Jak wyglądają bohaterowie w branży hazardowej? Maskotka marki ma za zadanie przekazywać wartości firmy i opowiadać jej historię. Dobre skojarzenia z marką pozwalają na stworzenie pozytywnej relacji z klientem, który chętniej […]

Udostępnij
Brand Hero w branży hazardowej

Brand hero to bohater marki, postać, która jednoznacznie kojarzy się z daną firmą. Przykładem takiej postaci jest np. Mały Głód czy Serce i Rozum. Jak wyglądają bohaterowie w branży hazardowej?

Maskotka marki ma za zadanie przekazywać wartości firmy i opowiadać jej historię. Dobre skojarzenia z marką pozwalają na stworzenie pozytywnej relacji z klientem, który chętniej sięgnie po produkt ze znaną mu postacią. „Marki mają różne maskotki. Od „zwykłych ludzi” (jak grany przez Justina Longa komputer Mac w kampanii Get a Mac) przez ludzi animowanych (jak Henio w kampanii Tesco) po mniej lub bardziej zhumanizowane produkty (Żółty i Czerwony w kampanii M&M’s) aż po idee – Mały Głód od Danio czy Serce i Rozum z Orange są tu najlepszymi przykładami.

Jedyną firmą hazardową, która posiada „maskotkę”, jest Mr Green. Bukmacher wykorzystuje postać mężczyzny do wielu kampanii marketingowych.

Dlaczego żadna z pozostałych firm nie zdecydowała się na wprowadzenie brand hero? ForBET podjął próby, „zatrudniając” szympansa Janusza z warszawskiego ZOO jako ambasadora marki. Niestety bukmacher nie pociągnął dalej tematu, oprócz lipcowej promocji, w której można było otrzymać 50 zł bonusu za fotkę z szympansem lub zdjęcie przy tablicy informacyjnej. Czy forBET wykorzysta Janusza w kolejnych działaniach marketingowych? Mamy nadzieję, że tak, ponieważ będzie to pierwszy przykład z branży hazardowej w Polsce, gdzie pojawiła się postać reprezentująca firmę.

Zobaczmy, kim jest tajemniczy dżentelman z firmy Mr Green.

Co wiemy o panu Green?

Pan Green żyje zgodnie z kodeksem dżentelmeńskich zasad, potrafiącym zachować spokój we wszystkich rodzajach sytuacji. Pan Green jest etyczny i jest symbolem uczciwości, zawsze realizując zobowiązania bez względu na koszty. Uczący się przez całe życie, Mr Green kocha sztukę i posiada głód wiedzy, zawsze zachowując idealną równowagę między etykietą, ambicją i rycerstwem.
Firma Mr Green Ltd jest w 100% własnością Mr Green & Co AB. Pierwotnie wprowadzony na rynek szwedzki w 2008 roku, Green rozłożył parasol i jest obecnie głównym operatorem kasyn online w całej Europie. Witryna www.mrgreen.com jest prowadzona przez maltańską firmę Mr Green Ltd. Spółka działa na podstawie licencji Malta Gaming Authority, która jest ważna do 19 marca 2028 r. i obejmuje działalność kasyn.
Mr Green jest bardzo tajemniczą postacią. „Chociaż nie siedzi cały dzień w domu, chowając się przed telewizorem, jego wizerunek nie jest też przeznaczony dla opinii publicznej. Uwielbia czerpać jak najwięcej z życia i cieszy się ze wszystkich rzeczy, które go otaczają, a jednocześnie zawsze jest honorowym dżentelmenem.

Dżentelmen w zieleni – nasza wizja i misja
Pan Green ceni sobie uczciwość, szacunek i dobre maniery są częścią makijażu dżentelmena. Chociaż Green jest skromnym człowiekiem, zawsze stara się pomóc, jeśli tylko jest w stanie.
Pan Green żyje zgodnie ze swoim osobistym kodeksem uczciwości, zachowując się swobodnie we wszystkich okolicznościach, w żadnej sytuacji nigdy nie złamie obietnicy. Poświęca czas na codzienne kształcenie się i uwielbia innowacje oraz jedne z najlepszych dzieł sztuki na świecie. Te cechy – innowacyjność i estetyka – są ściśle związane z tym, co firma reprezentuje. Naszą misją od samego początku było wniesienie wkładu do przemysłu poprzez kreatywność i innowacje, aby pomóc w kształtowaniu bardziej ekscytujących doświadczeń.
Osiągamy to, grając w naszą podstawową, światowej klasy grę, w której klient odgrywa kluczową rolę. Stawiamy Cię na pierwszym miejscu, szczególnie jeśli chodzi o Twoje bezpieczeństwo i Twoje wartości. Właśnie to z dumą nazwaliśmy „Green Gaming”.

Green Gaming – Dbamy o Ciebie
Kiedy słyszysz słowo „marketing”, prawdopodobnie nie myślisz automatycznie o praktyce polegającej na dbaniu o bezpieczeństwo klienta. Od czasu wprowadzenia pana Greena na rynek, bezpieczeństwo klientów jest na pierwszym planie wszystkich naszych działań marketingowych. Gdyby nie nasi klienci, oczywiście nie byłoby pana Greena, więc rozumiemy, że priorytetowe traktowanie ich bezpieczeństwa jest korzystne dla wszystkich.

Trzy podstawowe stwierdzenia można opisać jak poniżej:
Nasi klienci powinni zawsze mieć pełną kontrolę nad swoimi grami
Nasi klienci nigdy nie powinni uprawiać hazardu w kwotach wyższych, niż mogą sobie na to pozwolić
Podczas hazardu z Mr Greenem musisz czuć się w 100% bezpieczny

Narzędzia do gier w Mr Green

Zawsze szukamy sposobów na ulepszenie funkcjonalności strony, aby zapewnić jak najbezpieczniejsze wrażenia. W rzeczywistości byliśmy jedną z pierwszych firm, które przyjęły to podejście na rynku skandynawskim i szwedzkim. Ograniczając kwotę środków, za które można grać, Mr Green zachęca klientów do stworzenia własnego system budżetowania, nad którym klienci mają kontrolę, dzięki czemu zawsze są świadomi, na ile mogą sobie pozwolić na hazard.

Jesienią 2017 roku Mr Green wprowadził nową technologię. Dokonując oceny zachowań związanych z hazardem w połączeniu z tym, jak klienci postrzegają swój hazard, algorytm tego narzędzia dostarcza informacji, gdy gracze zaczynają niezdrową grę. Mr Green był pierwszą firmą proponującą takie narzędzie, aby zapobiec możliwemu uzależnieniu od hazardu.

Mr Green i nasz zielony projekt Clean the Sea
Kolejnym naszym zielonym projektem z naciskiem na odpowiedzialność społeczną jest „Czyste morze”. Wszystko zaczęło się latem 2017 r., a celem było czystsze Morze Śródziemne. Postanowiliśmy stworzyć świadomość społeczeństwa i mając na uwadze ten cel, połączyliśmy siły z Uniwersytetem Maltańskim i Międzynarodowym Instytutem Oceanicznym. Kwestie związane z ochroną środowiska są najwyższe w historii i chcieliśmy ponosić odpowiedzialność za robienie tego, co w naszej mocy, aby pomóc. Przyjęliśmy wiodącą rolę, próbując stworzyć bardziej przyjazne środowisku i czystsze morze wokół Malty.

Czy u kolejnych bukmacherów pojawią się maskotki, które przyniosą spółkom sławę? Co powstrzymuje pozostałe firmy od stworzenia bohaterów reprezentujących ich działania?

Udostępnij
147.pl

147.pl