Caesars i William Hill podpisują pierwszą wspólną umowę sponsorską z drużyną NFL
William Hill i Caesars Entertainment ogłosiły współpracę w zakresie zakładów sportowych z klubem NFL Indianapolis Colts.
Nieco ponad miesiąc temu informowaliśmy, że amerykański gigant gier hazardowych Caesars Entertainment Inc. przedstawił szczegóły oferty, którą złożył za bukmachera William Hill. Mowa była nawet o 3,71 miliarda dolarów. Dziś już wiemy, że oba podmioty weszły w pierwszą wspólną umowę sponsoringową z klubem NFL w Indianie.
Zjednoczenie sił
Przedstawiciele Colts i Caesars wyrazili swoje podekscytowanie z powodu podpisanej umowy, która może utorować drogę do przyszłych partnerstw z klubami NFL.
– W erze cyfryzacji, a zwłaszcza w wirtualnym świecie, w którym się teraz znajdujemy, jednym z naszych głównych priorytetów jest znajdowanie nowych sposobów angażowania naszych fanów, partnerów i społeczności – powiedział Roger VanDerSnick, dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu w Indianapolis Colts.
Roger VanDerSnick zaznaczył również, że na umowie skorzystają fani drużyny: – Współpraca z Caesars Entertainment i William Hill pomoże nam lepiej łączyć się z fanami Colts na całym świecie, gdy będziemy rozgrywać ten wyjątkowy sezon. Jestem przekonany, że nasi kibice będą bardzo zadowoleni
Brak przypadku
Chris Holdren, wicedyrektor ds. Sportu i gier online w Caesars Entertainment powiedział: – Nasza firma ma głębokie korzenie w Indianie. To rozszerzone partnerstwo z Williamem Hillem i nasze długotrwałe relacje z Indianapolis Colts pogłębiają silne więzi, jakie mamy z tą społecznością. Najbliższe miesiące będą dla nas wszystkich bardzo ekscytujące.
Jedną z nowinek dla fanów na pewno będzie funkcja „Pick 6 Predictor” w aplikacji mobilnej Colts, bezpłatnej grze, w której fani mogą próbować przewidywać wyniki nadchodzących meczów NFL. W każdym tygodniu będą losowane w tym konkursie nagrody. Jedną z nich będzie wycieczka do Las Vegas, która obejmie zwiedzanie nieruchomości należących do Caesars Entertainment w Las Vegas.
Podbój Ameryki
Przedstawiciele Cesars od dawna twierdzili, że jeśli dojdzie do przejęcia William Hilla, skorzystają na tym przede wszystkim amerykańscy klienci. Podawano wówczas, że w przypadku podpisania umowy obsługa klienta zostałaby znacznie bardziej ujednolicona, a wszystkie rachunki i aplikacje odpowiednio skonsolidowane.
Caesars był również przekonany, że połączony biznes będzie miał „światowej klasy” portfel aktywów, a także możliwość uzyskania dostępu do wcześniejszych relacji Caesars z zespołami i wydarzeniami, w tym bycia wyłącznym partnerem National Football League.
– Doświadczenie William Hilla w zakresie zakładów sportowych uzupełni obecną ofertę Caesars, a także udoskonali ten produkt na amerykańskim rynku, który cały czas jest w fazie rozwoju. Tym samym chciałbym z dumą oświadczyć, że nie możemy się doczekać rozpoczęcia współpracy z Willam Hillem, ponieważ przede wszystkim skorzystają na tym nasi klienci – mówił wówczas dyrektor generalny Caesars, Tom Reeg.
I jak widać powyżej mamy już tego pierwsze efekty, a z całą pewnością to dopiero początek ekspansji tych dwóch firm na rynku marketingu sportowego w Stanach Zjednoczonych.