Czwarta Inward Mission da wsparcie zmianom na londyńskiej ATEI
Skrót wiadomości
Organizator wystawy Amusement Trades Exhibition International (ATEI), firma Clarion ATE ogłosiła szczegóły tzw. Inward Mission dla dziennikarzy branżowych, mającej pomóc w promocji targów w 2007 roku. „Misja Wewnętrzna”, będzie miała miejsce na początku września br., a weźmie w niej udział ponad 20 dziennikarzy z magazynów branżowych z 13 krajów świata uczestniczących w trzydniowym spotkaniu. Miło nam zawiadomić, że po raz pierwszy także Interplay z Polski znajdzie się w tym międzynarodowym gronie.
Inicjatywa tej promocji wystawy została wznowiona po z górą dziesięciu latach, a wcześniejsze trzy spotkania odbyły się w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych, gdy Wystawa Londyńska obrała kurs na umiędzynarodowienie.
Poza spotkaniami z zarządem Clarion ATE, na których przedstawione zostaną najnowsze zamierzenia spółki, zaproszeni dziennikarze będą mieli okazję zapoznać się ze zmianami w brytyjskim prawie hazardowym oraz uzyskać najnowsze dane statystyczne z tego sektora.