Duży sukces gierek Lotto. Nadrzędnym celem bezpieczna rozrywka
Gierki Lotto dostępne są przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Przed rozpoczęciem rozgrywki gracz wybiera stawkę. Im jest ona wyższa, tym większa jest także potencjalna wygrana. Oprócz głównej wygranej dostępne są także te niższych stopni. Środki przypisywane są do konta gracza, które następnie można wypłacić na swój rachunek bankowy niezależnie od wysokości wygranych.
„Szybko, wesoło i z zyskiem! Tak się bawi w Gierki. Kto jeszcze nie próbował? Dołączajcie!! Każda Gierka ma swój indywidualny styl rozgrywki, by każdy gracz mógł znaleźć zabawę odpowiednią dla siebie.
Natychmiastowy wynik. Tu grasz i natychmiast wiesz, czy i ile wygrałeś! Jeśli nie lubisz czekać na wynik losowania, to z pewnością pokochasz Gierki.
Proste zasady. Zasady Gierek są bardzo proste, a jeśli nie jesteś w 100% pewien, co robić, przy każdej z nich znajdziesz instrukcję, jak zagrać. Wynik gry jest losowy. Poznajesz go natychmiast po zakończeniu danej gry. W Gierkach nie ma typowych dla gier losowań” – informuje Lotto.
– Premiera nowej gierki zawsze przykuwa uwagę użytkowników LOTTO online. W pierwszych dniach po udostępnieniu nowości rośnie zarówno liczba graczy, sprzedaż, jak i ogólne zainteresowanie w mediach. Potwierdzają to też najświeższe wewnętrzne badania, które jednoznacznie wskazują, że nasi gracze czekają na kolejne premiery i bardzo chętnie je sprawdzają. Uważam, że rozsądne zarządzanie
portfolio, w tym wybór odpowiednich mechanik gier, pozwala utrzymać zainteresowanie nowościami na zadowalającym poziomie – powiedział nam Mateusz Warpas, Kierownik Zespołu Oferty Online w Totalizatorze Sportowym.
W gierkę „Piłka w grze” zaangażowany jest Robert Lewandowski. Kapitan reprezentacji Polski jest twarzą gierki, która cieszy się dużą popularnością – Pomysł na tę gierkę pojawił się kilka miesięcy przed jej komercyjnym uruchomieniem. Chcieliśmy dać graczom online produkt, który będzie nawiązywał do wielkiego wydarzenia, jakim były mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze. W związku z tym, że Robert Lewandowski jest ambasadorem Totalizatora Sportowego, wybór był oczywisty. Proces tworzenia gierki trwał kilka miesięcy. Musieliśmy mieć pewność, że pomysł, który powstał w naszych głowach, będzie zrealizowany z należytą starannością. Jeśli chodzi o wyniki, to w zasadzie w większości z analizowanych segmentów danych to właśnie ta gierka jest wiodącą w naszym portfolio. Na specjalną uwagę zasługuje również promocja „Piłki w grze”, która była widoczna w największych serwisach sportowych podczas trwania MŚ. Gierka była też mocno komunikowana w ramach kampanii „WYgrywamy zaczyna się od WY” oraz innych naszych akcjach specjalnych – tłumaczył nam Warpas.
Dokładnie 20 września jeden z graczy wygrał ponad 259 tysięcy złotych w „Skarbach Safari”. Przynajmniej kilkutysięczne wygrane padają bardzo często. Gracze chętnie sięgają po kolejne nowe produkcje od Lotto. – Gierki od samego wdrożenia cieszą się rosnącą popularnością, zauważalny jest wyraźny wzrost grających w ujęciu miesięcznym. Po relatywnie długim czasie obserwacji widzimy również, że graczy
można podzielić na kilka grup. Są tacy, którzy wybierają sobie jedną lub dwie gierki i koncentrują się tylko na nich, są też tacy, którzy wolą tytuły o konkretnej mechanice (np. układanie tych samych obrazków obok siebie w celu utworzenia grupy, która daje wygraną). Widzimy również graczy, którzy są bardziej skłonni do testowania nowości i najchętniej grają w najnowsze gierki. Każda z tych grup jest dla nas równie istotna, co stanowi pewnego rodzaju wyzwanie, gdyż pracujemy przecież nad zaspokojeniem potrzeb wszystkich graczy. Grupa docelowa, do której kierujemy Gierki, to młodsi gracze, dlatego tak bardzo cieszy ich powodzenie właśnie wśród osób w przedziale wiekowym 18-40 lat. Częściej grają mężczyźni, ale kobiety również mają swój znaczący udział w sukcesie, jakim są gierki od LOTTO – mówił nasz rozmówca.
Kierownik zespołu oferty online w Totalizatorze Sportowym opowiedział nam, jak wygląda proces tworzenia gierek. Jest on bardzo pracochłonny… – Proces produkcji gier możemy podzielić na dwa modele. Pierwszy z nich to wybór szablonów gier z portfolio dostawcy, a następnie dostosowanie ich do specyfiki naszego rynku. Od początku wdrożenia gierek wiedzieliśmy, że chcemy je tłumaczyć na język polski oraz dostosować tabele wygranych, tak aby były jak najbardziej atrakcyjne dla użytkowników w Polsce. Drugi model to produkcja gierek w modelu bespoke. Oznacza to, że cały pomysł na Gierkę wychodzi od nas, a producenci gier przygotowują je pod napisany przez nas brief. Tak między innymi powstała wspomniana gierka z Robertem Lewandowskim. Biorąc pod uwagę sukces „Piłki w grze”, myślę, że w najbliższej przyszłości w naszym portfolio pojawią się inne gierki stworzone właśnie w modelu bespoke – dodał Warpas.
Dowiedzieliśmy się, że gracze Lotto w najbliższym czasie mogą spodziewać się wielu nowości. Zadowoleni będą przede wszystkim ci, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. – Już teraz ruch mobilny stanowi więcej niż 80% całego naszego ruchu. Przyświeca nam idea, że nasi gracze mogą mieć dostęp do możliwości zagrania w dowolnym odpowiednim dla nich momencie. Gierki tworzone są w oparciu o rozwiązania mobile first, to znaczy, że przy ich produkcji największy nacisk kładziemy właśnie na widok mobilny. Mamy w firmie wielu specjalistów od rozwoju aplikacji i te prace są dla nas jednym z priorytetów. We wrześniu 2023 roku przeprowadzona została kampania 360, której hasłem przewodnim było „Wygraną macie w kieszeni” – myślę, że ta akcja tylko podkreśla, jak mocno stawiamy na rozwój aplikacji mobilnej. Warto przy tej okazji dodać, że zawsze w procesie rozwoju Gierek pamiętamy także o naszym nadrzędnym celu, jakim jest oferowanie bezpiecznej rozrywki. W aplikacji mobilnej LOTTO udostępniamy szereg narzędzi pozwalających graczom na korzystanie z naszych produktów w bezpieczny sposób – zakończył nasz rozmówca.