Filip Sosnowski: Widać po ICE, że branża wciąż szuka innowacyjnych i niszowych rozwiązań
Za nami drugi dzień ICE Gaming, wydarzenia, które przyciągnęło do Barcelony niemal całą branżę igamingową, bukmacherską i rozrywkową. Jakie trendy można zaobserwować odwiedzają stoiska wystawców w kompleksie Fira Europa Gran Via w stolicy Katalonii?

– Gamifikacja, szybkie płatności, krypto. To wszystko już było, to wszystko już operatorzy, którzy są konkurencyjni, mają w swoim portfolio. Branża szuka teraz czegoś nowego. Na tegorocznym ICE można zauważyć konsolidacje. Są duże firmy, które mają pełne portfolio produktów, co nie zawsze oznacza, że są one innowacyjne i że pomagają klientom zwiększyć ich profity. To jest szansa dla młodych, zdolnych, innowacyjnych osób, żeby na tych targach zaprezentować swoje pomysły i znaleźć niszę polegającą na tym, jak jeszcze można pomóc rozrywce, jaką są zakłady sportowe i kasyno. Jak podnieść ją na wyższy poziom, żeby klienci mieli z tego jeszcze większy fun – podsumowuje Filip Sosnowski, CEO SB Software.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Wideo
Wojciech Trzaska: Polska jest coraz mocniej reprezentowana na ICE, zdominujmy to wydarzenie!
Po raz pierwszy w Barcelonie, a nie jak w ostatnich latach w Londynie, rozpoczęło się ICE Gaming, jedno z najważniejszych wydarzeń branży igamingowej i rozrywkowej na świecie. Pośród ponad 600 firm wystawiających się w stolicy Katalonii bardzo mocno reprezentowany jest także nasz kraj.



