Future Anthem i STS łączą siły. Polski operator wprowadza rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji
W ofercie STS pojawią się produkty do personalizacji zakładów sportowych w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie zostało zaprojektowane we współpracy z dostawcą sztucznej inteligencji – Future Anthem.
Maksymalna personalizacja doświadczeń
Wprowadzenie na rynek produktu opartego na sztucznej inteligencji stanowi pierwszy etap partnerstwa Future Anthem i STS. Umowa pozwoli polskiemu operatorowi zintegrować produkty Future Anthem ze sztuczną inteligencją i danymi w swoim szerszym ekosystemie operacyjnym. Celem jest maksymalna personalizacja doświadczeń graczy i zapewnienie klientom rozrywki na najwyższym poziomie.
Co więcej, STS zamierza wykorzystać innowacyjne rozwiązania dostarczone przez Future Anthem, aby w pełni zautomatyzować system przyznawania bonusów i komunikację z graczami w momencie, gdy zakład zostanie rozstrzygnięty. Jednocześnie jest to także pierwszy krok w kierunku wizji Future Anthem, która zakłada wprowadzenie sztucznej inteligencji do wszystkich etapów rozgrywki, zarówno w zakładach sportowych, jak i w kasynie.
Ścisła współpraca
Nowy produkt do personalizacji zakładów sportowych trafił w ręce STS w ciągu 12 tygodni od otrzymania wytycznych. W czasie trwania całego procesu oba zespoły ściśle ze sobą współpracowały, aby zapewnić zgodność efektów z ogólną strategią STS dotyczącą wrażeń graczy. – Personalizacja w branży zakładów sportowych to słowo używane od dawna, które nigdy nie znajdowało odzwierciedlenia w rzeczywistości. Nasza wizja została doskonale uzupełniona ambicją STS, aby zaangażować się w rozwój technologii personalizacji w czasie rzeczywistym. Praca z partnerem, któremu nie brak świeżego spojrzenia była przyjemnością – powiedział Ian Tibot, CPO w Future Anthem.
Zadowolenia z nawiązania nowego partnerstwa nie kryje także CEO w STS, Mateusz Juroszek: – W STS dążymy do zapewnienia naszym graczom jak najlepszych doświadczeń. Cieszymy się, że możemy współpracować z liderem w branży sztucznej inteligencji. Z pewnością pomoże nam to rozszerzyć naszą spersonalizowaną ofertę w czasie rzeczywistym – deklaruje Juroszek.