Bukmacherka 7 lipca 2023

GP Wielkiej Brytanii najlepszym wyścigiem według klientów firmy Entain

autor: redakcja
Entain, globalna grupa zajmująca się zakładami sportowymi ujawniła, że ​​Silverstone zdobyło tytuł najbardziej ekscytującego wyścigu sezonu 2022. GP Wielkiej Brytanii otrzymało ponad 7 procent głosów ze wszystkich wyścigów F1. Dane opierają się na całkowitej liczbie zakładów online złożonych przez klientów Entain z każdego wyścigu poprzedniego sezonu.

Według danych Entain, TOP3 najbardziej ekscytujących wyścigów poprzedniego sezonu przedstawiało się następująco:

  1. GP Wielkiej Brytanii: ten wyjątkowy wyścig zgromadził największy odsetek zakładów online, stanowiący 7,3% wszystkich zakładów online postawionych w trakcie sezonu. GP Wielkiej Brytanii na torze Silverstone niezmiennie cieszy się dużą popularnością wśród fanów, słynąc z bogatej historii, legendarnego toru i pełnych pasji widzów. Fani Hamiltona nie mieli sobie równych, ponieważ 27,3% zakładów online na wyścig było postawionych na siedmiokrotnego mistrza świata.
  2. GP Arabii Saudyjska: inauguracyjny wyścig w Arabii Saudyjskiej przyciągnął fanów F1 i stanowił 6,1% wszystkich zakładów online. Urok nowego toru ulicznego i pierwsze ściganie w F1 w tym kraju wyraźnie przykuły uwagę.
  3. GP Bahrajnu: emocje wywołane Grand Prix Bahrajnu były bardzo duże, ponieważ stanowiły 5,8% wszystkich zakładów online. Tor ma wiele miejsc do wyprzedzania, a także jest wyjątkowym wyzwaniem dla kierowców, którzy poruszają się tam przy nieprzewidywalnym wietrze i ścigają się w świetle reflektorów.

Sezon 2022 był pełen niesamowitych wrażeń. Pozycja Silverstone jako najbardziej ekscytującego wyścigu jest świadectwem wyjątkowej mieszanki historii, intensywności i pełnego pasji wsparcia, które sprawia, że ​​Grand Prix Wielkiej Brytanii jest wydarzeniem, którego nie można przegapić – powiedział Dominic Grounsell, dyrektor handlowy w Entain.

Entain plc (LSE: ENT) należy do FTSE100 i jest jedną z największych na świecie grup zajmujących się zakładami sportowymi i grami, działającą zarówno online, jak i w sektorze detalicznym. Grupa posiada kompleksowe portfolio uznanych marek, które obejmują BetCity, bwin, Coral, Crystalbet, Eurobet, Ladbrokes, Neds, Sportingbet, Sports Interaction i SuperSport, a także Foxy Bingo, Gala, GiocoDigitale, Ninja Casino, Optibet, Partypoker i PartyCasino. Grupa posiada zastrzeżoną technologię we wszystkich swoich podstawowych pionach produktowych, a oprócz działalności B2C świadczy usługi na rzecz wielu klientów zewnętrznych na zasadzie B2B.

fot. materiały F1

Dodaj komentarz