Iker Casillas zaprasza do Uniwersum XTB. Ruszyła kampania
Głównymi bohaterami spotów są inwestorzy, których przedstawia Iker Casillas, globalny ambasador marki i przewodnik po Uniwersum XTB. Stopniowo dowiadujemy się więcej o ich wyborach inwestycyjnych i tym w jaki sposób zarządzają swoimi finansami poprzez aplikację XTB.
– Dla marki XTB to przełomowa kampania, ponieważ oznacza nowy sposób komunikowania oferty produktowej, w której każdy inwestor znajdzie produkt odpowiedni dla siebie i może zarządzać swoimi finansami w aplikacji mobilnej. Uniwersum XTB to nowoczesna platforma komunikacyjna, która pozwoli nam uspójnić wizerunek na wszystkich globalnych rynkach. Będziemy korzystać z tego konceptu także w kolejnych kampaniach, nad którymi już pracujemy – powiedziała Oliwia Szpigiel, Chief Marketing Officer XTB.
https://www.youtube.com/watch?v=WoFYAJOYZMo
W nowej kampanii XTB będzie reklamować swoją ofertę 0% prowizji* za zakup akcji i ETFów oraz aplikację mobilną w ramach działań w kanałach cyfrowych na 12 rynkach, w tym w Polsce. 2 października, spoty XTB z Ikerem Casillasem zadebiutują również w telewizji w Hiszpanii, Portugalii i Włoszech. W reklamach ponownie wystąpił Iker Casillas, były zawodnik Realu Madryt oraz globalny ambasador marki XTB. Po przedłużeniu kontraktu w kwietniu tego roku, legendarny bramkarz będzie nadal promował produkty inwestycyjne i aplikację mobilną na kluczowych rynkach działalności XTB.
– Cieszę się, że po raz kolejny wziąłem udział w globalnej kampanii XTB, a nasza współpraca będzie kontynuowana również w przyszłym roku – powiedział Iker Casillas, globalny ambasador XTB.
Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Warszawie. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro.