18.01.2008 00:00

IMA: Magiczne gry na magicznym stoisku

Produkty kaliskiej firmy mogliśmy oglądać przez cztery ostatnie dni na targach IMA w Dusseldorfie, gdzie Magic Play miał swoje stoisko.

Udostępnij

Kaliska spółka Magic Play to jeden z niewielu polskich producentów urządzeń rozrywkowych pochodzący z rejonu środkowej Polski. Firma jest producentem boxerów, młotów, kickerów, bujaków, a ostatnio także automatycznych koszykówek. W boxerach tej firmy zastosowano innowacyjne wyświetlacze matrycowe składające się z 1024 diod LED wysokiej wydajności. Wyświetlacze diodowe wykorzystano również w Magic Hammer i Magic Soccer.
Wspomniane powyżej produkty kaliskiej firmy mogliśmy oglądać przez cztery ostatnie dni na targach IMA w Dusseldorfie, gdzie Magic Play miał swoje stoisko. Umiejscowione w hali 8a stoisko numer H41 należało do największych jakie udało się ustawić polskim firmom na tej niemieckiej wystawie. Ofertę spółki dla naszych sąsiadów uzupełniały dwie zlinkowane automatyczne koszykówki, także Magic, tym razem Slam. To urządzenia ze stabilnym koszem i dwoma górnymi licznikami: czasu i punktów. Na dole koszykówki firma umieściła cztery liczniki dla graczy i wyświetlacz najwyższego wyniku. Automat do koszykówki wyposażono w trzy przyciski: Start, Select (wybór ilości graczy) i Multi – czynny w przypadku zlinkowania gier.
Magic Play produkuje również bujaki. Na stoisku firmy na IMA znalazło się miejsce dla ciężarówki Magic Truck, kabrioletu Spark i pojazdu Flinstonów. Oprócz swoich sztandarowych produktów, Magic Play prezentował w Niemczech air hockey’a Goool WiK-a i szafy grające Ateny – Beczkę i World.
Kolejna okazja do zobaczenia automatów tej firmy w Londynie. Magic Play obiecuje zaprezentować tam premierowy produkt.
Na zdjęciu: Dominik Głowacki i Heinrich Schimitzek.

Udostępnij
W.B.

W.B.