Intensywny październik dla Totalizatora Sportowego
Kolejne eventy i nowe partnerstwo – tak przebiegał październik dla Totalizatora Sportowego, który jak zwykle nie próżnuje i wykazuje się sporą aktywnością w sportowym obszarze.
Dwukrotny Rajdowy Mistrz Polski i jeden z najbardziej utalentowanych kierowców rajdowych, Mikołaj „Miko” Marczyk, nawiązał współpracę z należącą do Totalizatora Sportowego marką LOTTO. Mikołaj „Miko” Marczyk został ambasadorem marki LOTTO. Jest jednym z najzdolniejszych polskich kierowców rajdowych młodego pokolenia. 30-latek z Łodzi jest dwukrotnym Rajdowym Mistrzem Polski (2019 i 2021). Jego kariera nabrała tempa po przejściu do klasy R5 w 2018 roku, gdzie zajął drugie miejsce w debiutanckim sezonie. W 2017 roku zdobył tytuł mistrza Polski w klasie Open N, stając się najmłodszym mistrzem tej kategorii.
Podczas uroczystości rozpoczęcia obchodów 70-lecia Totalizatora Sportowego, właściciela marki LOTTO, ogłoszono start nowej kampanii społecznej „Gdy grasz wszystko gra”. Inicjatywa polega na możliwości zgłaszania obiektów sportowych i kulturalnych, które potem w wyniku głosowania otrzymają fundusze na budowę lub remont. Celem akcji jest wsparcie lokalnych społeczności poprzez realizację pomysłów jej mieszkańców. Partnerem akcji została Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej.
25 października fani koszykówki przeżyli ogromne emocje! W hali OSiR Bemowo w Warszawie został rozegrany mecz Legia Kosz vs Stal Ostrów Wielkopolski Podczas wydarzenia odbędzie się Koszykarska Kumulacja LOTTO , w której do wygrania było 3000 zł. Wystarczyło trafić celnie do kosza z połowy boiska!
Były też atrakcje dla pasjonatów himalaizmu, ponieważ w dniach 24-26 października miał miejsce 32. Festiwal Filmowy im. Wandy Rutkiewicz, który odbył się w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie.
Totalizator Sportowy był partnerem główny prestiżowego wydarzenia o znaczeniu globalnym, czyli XIX Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina i wprowadził klimat tego wyjątkowego wydarzenia w przestrzeń miasta. Autorskie aranżacje reklamowe inspirowane muzyką Chopina wypełniły Warszawę, tworząc niepowtarzalną oprawę dla Konkursu.
Marka Lotto inwestuje także w koszykówkę kobiet, dostrzegając jej spory potencjał w Łodzi.
Dokonując przeglądu aktywności Totalizatora Sportowego w październiku, trzeba mieć na uwadze, że te wymienione wydają się najważniejsze, a oczywiście było ich znacznie więcej.