Iverson wprowadzi PointsBet w USA
Na rynek zakładów sportowych w New Jersey wchodzi kolejna firma, tym razem australijski PointsBet.

Firma, która otworzyła swe biuro w Garden State planuje na listopad uruchomienie swego pierwszego internetowego serwisu zakładów sportowych w USA.
Jednak nim do tego dojdzie PointsBet rozpocznie loterię o wartości miliona dolarów, w której fani NBA będą wybierać ośmiu finalistów sezonu 2018/19 w obu konferencjach.
Zarazem, przygotowując się do premiery w New Jersey, firma wystartowała z pierwszą kampanią reklamową „The Answer”. Zaangażowała do niej Allena Iversona, byłą gwiazdę NBA, zarazem uważanego za jednego z najbardziej kontrowersyjnych postaci związanych ze sportem w USA. Warto tu dodać, że jego ksywa boiskowa to właśnie „The Answer”.
– Nasze nadchodzące reklamy pokazują, że Allen to odpowiedź na coś więcej niż tylko na koszykówkę – powiedział Johnny Aitken, prezes firmy.

PK
Więcej Bukmacherka
Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]
Decyzje o tym, z którymi klubami współpracujemy są ściśle przemyślane. Nie działamy na "hurra", choć zgodzę się, że wygląda to tak, że działamy z rozmachem, ale strategia jest odpowiednio obrana. Dysponujemy dużymi budżetami, ale wydajemy pieniądze w sposób przemyślany. Wiemy, jak należy to robić, gdyż mamy jasno określony cel i…![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-1024x683.jpg)



