Michał Głowacki: Nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że pierwszego klienta możemy mieć w Gruzji [WYWIAD]
Michał Głowacki, Director AT SB Software, zwraca uwagę na to, jak firma SB Software weszła na nieoczywisty rynek. Czy Kaukaz jest przyszłością dla tej marki, idealnym polem do rozwoju?
![Michał Głowacki: Nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że pierwszego klienta możemy mieć w Gruzji [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/01/Glowacki-1-.jpg)
– To bardzo ważny klient w Gruzji, zatrudniający wielu ekspertów, którzy pomogli nam wznieść SB Software na wyżyny, ponieważ jest to wymagający rynek. Do tej pory jeżeli porównamy Gruzję z Polską, trzeba mieć świadomość, że tam należy znacznie więcej pokazać od strony frontowej, są znacznie bardziej skomplikowane typy zakładów. Oni pierwsi wystartowali z takimi nowinkami jak edycja kuponu. W Polsce to pojawiło się rok temu, a tam jest od sześciu lat. Jeżeli chodzi o rozwój platformy, jest to naprawdę strategiczny rynek – mówi Michał Głowacki.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Wywiady
Jakub Matulka: w rajdach trzeba zapanować nad liczbami [WYWIAD]
Wszystko musi być dokładnie przygotowane i opisane, ale koniec końców bez szczęścia nie da się daleko zajechać. Jeszcze bardziej przydają się sponsorzy, bo rajdy są bardzo kosztowne – mówi Jakub Matulka, kierowca rajdowy.![Jakub Matulka: w rajdach trzeba zapanować nad liczbami [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/IMG_5582-25-1024x1024.jpg)
![Filip Sosnowski: Konferencja ICE to dla nas stały punkt w kalendarzu [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/01/Sosnowski-11--768x471.jpg)
![Mec. Michał Heromiński: liczba domen zakazanych w rejestrze oznacza, że szara strefa nadal istnieje [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/01/Herominski-zdjecie-768x512.jpg)

![Wiktor Garczyński: SB Experience zaprojektowaliśmy, wykorzystując wieloletnie doświadczenie branżowe [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/01/Wiktor-foto-768x369.jpg)