03.02.2025 12:16

Michał Głowacki: Nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że pierwszego klienta możemy mieć w Gruzji [WYWIAD]

Michał Głowacki, Director AT SB Software, zwraca uwagę na to, jak firma SB Software weszła na nieoczywisty rynek. Czy Kaukaz jest przyszłością dla tej marki, idealnym polem do rozwoju?

Michał Głowacki: Nigdy nie wyobrażaliśmy sobie, że pierwszego klienta możemy mieć w Gruzji [WYWIAD]
Autor zdjęcia: Interplay

To bardzo ważny klient w Gruzji, zatrudniający wielu ekspertów, którzy pomogli nam wznieść SB Software na wyżyny, ponieważ jest to wymagający rynek. Do tej pory jeżeli porównamy Gruzję z Polską, trzeba mieć świadomość, że tam należy znacznie więcej pokazać od strony frontowej, są znacznie bardziej skomplikowane typy zakładów. Oni pierwsi wystartowali z takimi nowinkami jak edycja kuponu. W Polsce to pojawiło się rok temu, a tam jest od sześciu lat. Jeżeli chodzi o rozwój platformy, jest to naprawdę strategiczny rynek – mówi Michał Głowacki.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski