Bukmacherka 22 kwietnia 2020

Kiedy będą otworzone punkty bukmacherskie?

Punktów bukmacherskich próżno szukać w czterech fazach odmrażania gospodarki przez państwo. Wszystko dlatego że nigdy nie było nakazu, by je zamknąć. Z powodu pandemii koronawirusa osoby zarządzające polskimi bukmacherami zgodnie podjęły jednak decyzję, by lokale zamknąć. Co prawda nie wszystkie punkty stacjonarne zostały zamknięte, ale znaczna część już tak. Kiedy zostaną ponownie otworzone? O to zapytaliśmy największych polskich bukmacherów, jeśli chodzi o sieć retail. 

Kiedy podjęliście decyzję o zamknięciu swoich punktów? Czy zamknęliście wszystkie lokale, czy tylko swoje?

STS – Decyzję o zamknięciu lokali podjęliśmy jako pierwsi na polskim rynku. Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów jest priorytetem. Cała, ogólnopolska sieć lokali STS została zamknięte 15 marca, dotyczy to zarówno placówek własnych, jak i naszych partnerów.

Fortuna – Zareagowaliśmy bardzo szybko w momencie, gdy sytuacja związana z koronawirusem w Polsce stała się poważna. Naszą decyzją, z dniem 15 marca 2020 r. postanowiliśmy zamknąć wszystkie punkty stacjonarne należące do Fortuny. Właścicielom punktów agencyjnych zarekomendowaliśmy podobne działania.

Totolotek – Wszystkie punkty zostały zamknięte w dniu 15 marca.

Kiedy planujecie otworzyć punkty stacjonarne?

STS – Analizujemy sytuację na bieżąco, lokale STS będą zamknięte do odwołania.

Fortuna – Z uwagi na dynamiczną sytuację związaną z epidemią koronawirusa, nie jest znany jeszcze ostateczny termin ponownego otwarcia punktów stacjonarnych firmy Fortuny. Nieustannie śledzimy to, co się dzieje w naszym kraju w związku z rozwojem choroby i dostosowujemy pod tym kątem nasze przyszłe działania związane z pracą sieci punktów naziemnych.

Totolotek -Monitorujemy stale sytuację. Otwarcie punktów uzależniamy też od restartu rozgrywek oraz ogólnej sytuacji w kraju. Start w najbliższych 2 tygodniach wydaje się realny w zależności od rozwoju sytuacji.

Gdy już otworzycie lokale, to jakie środki ostrożności zastosujecie w obawie o swoich pracowników i klientów?

STS – Wprowadziliśmy m.in. odpowiednie procedury bezpieczeństwa – specjalne osłony na ladzie, które zabezpieczają pracowników oraz klientów, zaopatrzyliśmy nasze placówki w środki dezynfekcyjne dedykowane zarówno pracownikom, jak i klientom. Ponadto nasi pracownicy będą wyposażeni w rękawiczki i maski ochronne.

Fortuna –  Dołożymy wszelkich starań, by zarówno pracownicy jak i nasi klienci czuli się bezpiecznie przebywając w punktach stacjonarnych Fortuny. Naszym priorytetem jest zachowanie wszelkich możliwych środków ostrożności w trosce o zdrowie osób przebywających w lokalach. Obecnie przygotowujemy plan działań na czas otwarcia punktów, lecz na pewno nie zapomnimy o wyposażeniu każdego z nich w niezbędne środki do dezynfekcji, pracownicy zostaną wyposażeni w maseczki. Wprowadzimy zasady dotyczące dezynfekcji PPZ-ów tak, by do czyszczenia powierzchni wspólnych dochodziło kilka razy dziennie. Otworzymy tylko te punkty, w których szyba będzie oddzielała pracownika od klienta. Oczywistym jest, że dodatkowo zastosujemy się do wszystkich innych regulacji, jakie wprowadzą w tym obszarze organy rządzące. Obecnie jesteśmy na etapie doprecyzowania planu i na pewno, przed ponownym otwarciem naszych punktów, podzielimy się kompletem informacji z pracownikami lokali oraz naszymi klientami.

Totolotek -Jesteśmy w trakcie realizacji zamówienia i przygotowań do wprowadzenia niezbędnych środków bezpieczeństwa w punktach sprzedaży w zależności od aktualnych wymagań. Oczywiście bierzemy pod uwagę separatory plexi wokół stanowiska sprzedaży, dostęp do maseczek, rękawiczek oraz inne niezbędna środki bezpieczeństwa w tym płyny dezynfekujące pozwalające utrzymać niezbędna higienę w punktach i na terminalach. Dodatkowo będziemy promować metody płatności bezgotówkowych oraz grę na terminalach, które ułatwiają utrzymanie zalecanego dystansu.