Kindred osiągnęło cel w Szwecji?
Kindred Group złożyła formalny wniosek o licencję na prowadzenie zakładów bukmacherskich i gier hazardowych online w Szwecji.

Pomyślna aplikacja będzie oznaczać, że Spokrewniony może wreszcie konkurować na równych warunkach w Szwecji i wzmocnić swoje zaangażowanie na rzecz szwedzkiego społeczeństwa.
Od swojego powstania dwadzieścia lat temu, Kindred Group (wcześniej Unibet) walczyła o nowoczesne przepisy dotyczące gier hazardowych w Szwecji. Ważny krok w tym kierunku został podjęty w czerwcu, kiedy szwedzki parlament zagłosował za ponownym uregulowaniem rynku gier hazardowych.
Kindred złożyła w sierpniu oficjalny wniosek o przyznanie licencji na gry hazardowe w celu prowadzenia zakładów bukmacherskich i usług hazardowych online w Szwecji, co jest zgodne z długoterminową strategią grupy dotyczącą prowadzenia działalności na lokalnych rynkach. Na koniec drugiego kwartału 2018 roku 43 procent dochodu brutto pochodziło z rynków regulowanych lokalnie.
– To bardzo satysfakcjonujące, że możemy wreszcie podjąć ten ważny krok w kierunku sprawiedliwych i równych warunków na szwedzkim rynku, konkurując na tym samym poziomie co inni operatorzy. Kindred zawsze dokładała wszelkich starań, aby zrozumieć, czego oczekują nasi klienci, zapewniając im wspaniałe wrażenia w bezpiecznym środowisku o najwyższych, odpowiedzialnych standardach hazardu – powiedział Henrik Tjärnström, dyrektor generalny Kindred Group.
– Jeszcze bardziej przyjemne jest to, że możemy rozszerzyć nasze zaangażowanie na szwedzką społeczność poprzez różne formy sponsorowania i partnerstwa. Już w pierwszych dniach po czerwcowym orzeczeniu parlamentu wykazaliśmy nasze ambicje, podpisując dwunastoletnią umowę sponsorską ze Szwedzkim Związkiem Piłki Nożnej – kontynuuje Henrik Tjärnström.
fot. Cision

PK
Więcej Bukmacherka
Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]
Nasze kluczowe, ubiegłoroczne projekty okazały się wydarzeniami roku całego środowiska bukmacherskiego. Bez wątpienia gra bez podatku jest prawdziwym, branżowym game changerem. Rekordowy sponsoring tytularny Betclic 1., 2. i 3. ligi wyraźnym sygnałem, że mierzymy w pozycję lidera, ale także powodem satysfakcji zespołu Betclic Polska. Zachowując sportową analogię można powiedzieć, że…![Anna Grzebielucha z Betclic: gra bez podatku jest prawdziwym game changerem [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/02/oni.jpg)



![Łukasz Seweryniak: w Superbet nie działamy na „hurra”. Strategia jest odpowiednio obrana [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2024/05/Łukasz-Seweryniak-768x512.jpg)