Kolejne ważne decyzje w Totalizatorze Sportowym
Totalizator Sportowy informuje, że 26 listopada zakończyły się zaplanowane spotkania i rozmowy z kandydatami zaproszonymi do II etapu rekrutacji na stanowiska dyrektorów oraz zastępców dyrektorów Oddziałów w Totalizatorze Sportowym.
W przypadku części Oddziałów nie udało się wskazać kandydatów, którzy w pełni wpisywaliby się w wymagany profil kompetencji i spełnialiby wymogi stawiane na stanowisku dyrektora/zastępcy dyrektora oddziału, tym samym dla tych lokalizacji zostaną uruchomione procesy uzupełniające.
Mając na uwadze konieczność zachowania ciągłości działania spółki i jednocześnie możliwość rozstrzygnięcia postępowań rekrutacyjnych dla wszystkich pierwotnie ogłoszonych stanowisk jednocześnie, firma zdecydowała, że obecnie pełniący obowiązki dyrektorzy i ich zastępcy w oddziałach będą mieli przedłużone umowy o pracę na czas określony, do 15 stycznia 2025 r.
Informacja o wynikach rekrutacji zostanie ogłoszona po zakończeniu wszystkich postępowań.