Koniec współpracy FAME MMA z marką Betclic
Pięć lat trwała współpraca FAME MMA z firmą Betclic W ramach tego partnerstwa marka z branży bukmacherskiej sponsorowała 23 gal pod auspicjami tej federacji. W tym czasie odbyło się ponad 200 walk.
Teraz powstanie pytanie, kto będzie kolejnym partnerem FAME MMA jeśli chodzi o firmy bukmacherskie. Na razie federacja nie publikuje komunikatów w tej sprawie. Wydaje się, że wciąż jest to zatem kwestia otwarta.
Pół dekady razem
Federacja FAME MMA zamieściła w mediach społecznościowych wpis, w którym potwierdziła zakończenie współpracy z marką Betclic. „To była historia, którą tworzyliśmy razem” – zaakcentowano. Przez kilka lat wspólnymi siłami udało się zorganizować ponad 20 imprez.
Czas na nowe otwarcie
W mediach społecznościowych FAME MMA czytamy:
– Dziękujemy za zaufanie, wspólne emocje, niezliczone momenty adrenaliny i widowiska, które na zawsze zapisały się w historii FAME.
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Eventy
„Zyski z gier muszą wracać do obywateli” – Mariusz Rzeczkowski z Totalizatora
PRZEGLĄD MEDIÓW. Dyrektor Departamentu Strategii, Innowacji i Współpracy Międzynarodowej Totalizatora Sportowego, Mariusz Rzeczkowski, w rozmowie z Dziennikiem Gazetą Prawną opowiadał nie tylko o działalności spółki jako operatora gier liczbowych i loterii. W wywiadzie podkreślił rolę Totalizatora Sportowego w finansowaniu sportu, kultury oraz inicjatyw społecznych, a także stanowczo odniósł się do…