Koniec współpracy FAME MMA z marką Betclic
Pięć lat trwała współpraca FAME MMA z firmą Betclic W ramach tego partnerstwa marka z branży bukmacherskiej sponsorowała 23 gal pod auspicjami tej federacji. W tym czasie odbyło się ponad 200 walk.
Teraz powstanie pytanie, kto będzie kolejnym partnerem FAME MMA jeśli chodzi o firmy bukmacherskie. Na razie federacja nie publikuje komunikatów w tej sprawie. Wydaje się, że wciąż jest to zatem kwestia otwarta.
Pół dekady razem
Federacja FAME MMA zamieściła w mediach społecznościowych wpis, w którym potwierdziła zakończenie współpracy z marką Betclic. „To była historia, którą tworzyliśmy razem” – zaakcentowano. Przez kilka lat wspólnymi siłami udało się zorganizować ponad 20 imprez.
Czas na nowe otwarcie
W mediach społecznościowych FAME MMA czytamy:
– Dziękujemy za zaufanie, wspólne emocje, niezliczone momenty adrenaliny i widowiska, które na zawsze zapisały się w historii FAME.
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Eventy
Totalizator Sportowy na podium. Lista 2000 Rzeczpospolitej
Polska gospodarka opiera się na gigantach, którzy nie tylko generują zyski, ale też fundamentalnie wpływają na PKB. Najnowsze zestawienie dziennika „Rzeczpospolita” potwierdza, że legalny sektor rozrywki odgrywa w tej układance rolę absolutnie kluczową. Wyniki tegorocznej edycji prestiżowego rankingu rzucają nowe światło na kondycję liderów biznesu.