Koszulki Paddy Power łamią przepisy Football Association
Angielski Związek Piłki Nożnej (FA) skontaktował się z Huddersfield Town w związku z wprowadzeniem do sprzedaży nowych koszulek z logo sponsora klubu – bukmachera Paddy Power.

W tym tygodniu Paddy Power podpisał roczną umowę partnerską z Huddersfield. Drużyna spadła w ubiegłym sezonie z Premier League.
Koszulki „Terrierów” mają duże logo Paddy Power na przedniej stronie. Wygląd koszulki wzbudził duży sprzeciw fanów, którzy nie zgadzali się, aby na koszulkach meczowych ważniejsze było logo bukmachera od symbolu drużyny.
Zasady FA określają, że logo sponsora może pojawić się tylko na jednym obszarze, który nie przekracza 250 cm2 z przodu koszulki gracza.
„
FA ma jasne przepisy dotyczące reklam na wszystkich ubraniach meczowych”, powiedział przedstawiciel Football Association. „Jeśli jakikolwiek klub naruszył te zasady, zajmiemy się tą sprawą i w razie potrzeby, podejmiemy odpowiednie działania”.
Władze klubu przekazały, że koszulki, które pojawiły się w sprzedaży, nie są oficjalnymi strojami drużyny, tylko częścią akcji marketingowej Paddy Power.
Niektórzy kibice zaproponowali inne wersje koszulek.

MC
Więcej Bukmacherka
Łzy, które stopiły serca fanów. GKS Katowice wyróżnił kibica, który podbił internet
Kiedy Pan Arkadiusz stanął przed kamerą Superbet, żeby opowiedzieć o swoich emocjach związanych z pożegnaniem stadionu przy Bukowej i ostatnim meczem GieKSy przed przeprowadzką na Nową Bukową, nie spodziewał się, że jego szczere wzruszenie zrobi z niego… gwiazdę internetu. Łzy fana z Katowic podbiły serca kibiców w całym kraju, a…



