Koszykówka to atrakcyjny sport dla bukmacherów i graczy – przekonuje szef Legii Warszawa
Koszykarska Legia Warszawa od lat jest wspierana przez LOTTO. Czy do grona jej sponsorów może dołączyć firma bukmacherska? Dlaczego operatorzy i gracze powinni zwrócić uwagę na basket? O tym i nie tylko porozmawialiśmy z przewodniczącym Rady Nadzorczej i współwłaścicielem koszykarskiej Legii Warszawa, Jarosławem Jankowskim.
11 tysięcy złotych wygrał na początku lutego jeden z kibiców podczas meczu Orlen Basket Ligi pomiędzy Legią Warszawa i Arged BM Stalą Ostrów Wlkp. W konkursie Koszykarska Kumulacja LOTTO trafił on do kosza z połowy boiska. Pierwotnie nagrodą było 1000 zł, z każdym meczem bez celnego rzutu pula się jednak powiększała.
🔥 Koszykarska Kumulacja LOTTO rozbita!
1️⃣ 1️⃣ 0️⃣ 0️⃣ 0️⃣ złotych po celnym rzucie z połowy boiska trafiło do Pana Piotra!
Gratulujemy! #plkpl #legia #legiawarszawa #basketball #legiakosz pic.twitter.com/JZb3pSqK6B
— Legia Kosz (@LegiaKosz) February 5, 2024
– Współpraca z LOTTO układa się bardzo dobrze od wielu lat. Jesteśmy razem od sezonu 2013/14, w którym awansowaliśmy z drugiej do pierwszej ligi. LOTTO idzie z nami, bardzo się z tego cieszymy. Wspiera też bardzo ważny dla nas projekt koszykówki 3×3, w której ostatnio zdobyliśmy klubowe wicemistrzostwo Polski. LOTTO to świetny sponsor, te blisko 11 lat współpracy to czas ogromnego rozwoju koszykarskiej Legii, który nie byłby możliwy bez marki LOTTO – zapewnia w rozmowie z Interplay.pl szef koszykarskiej Legii, Jarosław Jankowski.
Zielonych Kanonierów wspierały kiedyś Totolotek i Fortuna. Czy jest szansa na to, że wkrótce do grona sponsorów triumfatorów niedawnego turnieju o Pekao S.A. Puchar Polski dołączy inna firma oferująca zakłady wzajemne?
– Mieliśmy w przeszłości partnerów z branży bukmacherskiej. Współprace te się jednak zakończyły. Prowadziliśmy niedawno rozmowy z bukmacherami. Uważamy jednak, że jeśli mamy związać się z taką firmą, na stole muszą pojawić się naprawdę duże pieniądze. Za drobne się na pewno „nie sprzedamy” i na razie temat bukmacherów jest zawieszony. Również dlatego, że zwyczajnie nie mamy już miejsca na dużego partnera w naszej drabince sponsorskiej – przyznaje Jankowski.
W piłkarskiej PKO BP Ekstraklasie aż 17 z 18 klubów współpracuje z bukmacherami. W koszykarskiej Orlen Basket Lidze jest zupełnie na odwrót – logo bukmachera znaleźliśmy na stronie tylko jednej z 16 drużyn: wśród partnerów Sokoła Łańcut jest Betfan. Czy koszykówka, która dzięki grze Jeremiego Sochana w NBA i sukcesom reprezentacji Polski coraz mocniej zyskuje na popularności, jest dla bukmacherów atrakcyjną dyscypliną?
Tomasz Dębek
fot. LegiaKosz
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.