Krytyka za reklamę zakładów na stronach zespołów juniorskich
Kluby Premier League, a także z kilku innych poziomów rozgrywkowych zostały skrytykowane za umieszczanie linków do obstawiania online na stronach związanych z zespołami juniorskimi.
Według BBC w miejscach, gdzie pojawiały się ogłoszenia o tym, jak zapisać dziecko do szkółki piłkarskiej, czy też zgłosić je do podprowadzania piłkarzy przed meczem, znajdowały się reklamy serwisów oferujących grę w zakładach bukmacherskich online.
Zasady organizacji czuwającej nad standardami reklam (The Advertising Standards Authority – ASA) mówią wyraźnie, iż marketing stron oferujących obstawianie nie może być skierowany do osób poniżej 18. roku życia. Jeżeli tak się zdaży, to natychmiastowo muszą zostać podjęte działania, żeby temu przeciwdziałać.
Sytuacja ta pojawia się chwilę po tym, jak szef służby zdrowia na Wyspach zaapelował do klubów Premier League o większe zaangażowanie w walkę z uzależnieniem od hazardu, o czym pisaliśmy tutaj.
MR
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.