Legenda tenisa została ambasadorem Betway
Były numer jeden na świecie i mistrz US Open będzie przedstawiał swój pogląd na największe turnieje, mecze i zawodników w globalnym kalendarzu tenisowym. Roddick stanie się twarzą tenisowej aktywności Betway i przybliży fanów tenisa do akcji tego sportu poprzez swoje spostrzeżenia, wiedzę i opinie.
40-latek będzie odpowiadał m.in. za przygotowanie felietonów wokół największych zawodów, które będą gościć w centrum redakcyjnym marki, Betway Insider. Od czasu przejścia na emeryturę po zakończeniu US Open w 2012 roku, Roddick stał się znaczącą postacią w światowych mediach tenisowych, pojawiając się jako komentator w Fox Sports Live i relacjach BBC z Wimbledonu. Z kolei ostatnio dołączył do zespołu komentatorów na Tennis Channel.
Betway jest wiodącą marką bukmacherską w tenisie i stale demonstruje swoje zaangażowanie w ten sport. Firma posiada umowy z jedenastoma turniejami na całym świecie w ramach ATP Tour, w tym m.in. Miami Open, Rio Open i Hamburg Open.
Poza tenisem, Betway ma godne pozazdroszczenia portfolio sponsorów w wielu dyscyplinach sportowych i drużynach, w tym w Premier League, La Liga, Cricket oraz w NBA i NHL w Stanach Zjednoczonych. Roddick dołącza do imponującego grona ambasadorów sportowych marki, w tym byłego gracza Premier League Robbiego Keane’a i angielskiej legendy krykieta Kevina Pietersena.
– Cieszę się, że dołączam do jednej z największych marek bukmacherskich na świecie. Nie mogę się doczekać, aby pomóc społeczności tenisowej cennymi spostrzeżeniami, gdy zbliżamy się do jednych z największych globalnych turniejów, szczególnie z US Open na horyzoncie – wyznał Roddick po dołączeniu do Betway.
We're delighted to announce @andyroddick as our new global tennis ambassador. 🤝
In his first column, Andy reflects on Wimbledon and calls for the introduction of more technology.
— betway (@betway) August 9, 2023
– Wspaniale jest powitać Andy’ego Roddicka w naszym zespole globalnych ambasadorów! Andy jest powszechnie znany w środowisku tenisowym, a jego opinia i spostrzeżenia będą niezwykle cenne dla czytelników jego kolumny – powiedział Anthony Werkman, CEO Betway.
Betway uruchomił również nową platformę kreatywną „Advantage, Served”, która ma na celu zapewnienie użytkownikom lepszego wglądu niż kiedykolwiek wcześniej. – Andy dołącza do nas w ważnym momencie, ponieważ uruchamiamy również naszą nową platformę „Advantage, Served”. Jak wiemy, nasi klienci kierują się danymi i statystykami, a nasza nowa platforma zaoferuje najnowocześniejsze spostrzeżenia, które poprawią wrażenia z meczu lojalnym fanom tenisa – dodał Werkman.