Liverpool łączy siły z Ladbrokes. Marka chce inspirować lokalną społeczność
W międzyczasie, od początku nowego sezonu, branding Ladbrokes będzie widoczny na bocznych ekranach LED na całym Anfield i St Helens Stadium – nowym stadionie kobiecej drużyny – Liverpool FC Women.
Charlotte Emery, dyrektor ds. marketingu w Ladbrokes, powiedziała:
– Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że możemy współpracować z Ladbrokes z klubem piłkarskim o historii i renomie Liverpoolu. W Entain zobowiązujemy się do współpracy wyłącznie z partnerami, którzy podzielają nasze wartości, a Ladbrokes i Liverpool mają wiele wspólnego – wspaniałe dziedzictwo, ambicję i zaangażowanie w służbę naszym społecznościom, nie wspominając o pasji do piłki nożnej – co czyni to partnerstwem idealnym.
– Chcemy również nadal wspierać i inspirować futbol oddolny, obszar, w który zaangażowaliśmy się w ostatnich latach poprzez sponsorowanie przez Pitching In Trident Leagues i Camden Town WFC.
Two reds join forces…A new chapter begins as Ladbrokes is the new official betting partner of Liverpool FC! #LFC #Ladbrokes @LFC pic.twitter.com/E8qLvAr79V
— Ladbrokes (@Ladbrokes) August 23, 2024
Inne zapisy umowy
Umowa będzie również wspierać lokalne społeczności poprzez program inwestycyjny Entain w sport oddolny „Pitching In”. Ladbrokes będzie nadal „rozwijać i inspirować” futbol oddolny jako sposób na poprawę zdrowia fizycznego i psychicznego ludzi, szczególnie w obszarach, które stoją w obliczu większych wyzwań społecznych – powiedział Ben Latty, dyrektor handlowy LFC i dodał:
– Ladbrokes jest jedną z najbardziej uznanych i rozpoznawalnych firm bukmacherskich i z przyjemnością witamy ją w rodzinie partnerów LFC. To nowe partnerstwo umożliwia również Ladbrokes kontynuowanie działań na rzecz lokalnej społeczności, wykorzystując piłkę nożną do zwiększenia dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego, szczególnie w obszarach o dużym wykluczeniu społecznym.