Londyn zdobyty
Na rozpoczętych dziś rano londyńskich targach ATEI/ICE/ICEi zaprezentowała swoje stoiska rekordowa liczba polskich firm.
Na rozpoczętych dziś rano londyńskich targach ATEI/ICE/ICEi zaprezentowała swoje stoiska rekordowa liczba polskich firm. Osiemnaście polskich spółek wystawiających swoje produkty w hali Earl’s Court to imponujące osiągnięcie polskiej branży rozrywkowej, zważywszy choćby na fakt, że jeszcze osiem lat temu nie było tu stoiska żadnego polskiego wystawcy.
Tradycyjnie już, najliczniej pojawiły się na ATEI firmy z branży automatów sportowo-zręcznościowych. Na pierwszym poziomie hali mają swoje stoiska: Dawpol, Jakar, X-Line, I.P. System, Kriss-Sport, Kalkomat i Magic-Play. Licznie reprezentowani są także producenci kiddie-rides: Kidmann, Kasan i Kupper Automaty. Są kopary Rittera i Juki, szafy grające Ateny i stoły bilardowe WiK-a. Branżę automatów o niskich wygranych reprezentują Vegas, GTZ, Eurocoin Polska i Promatic, a hazard Gamesytem na ICE.
Wiele z firm prezentuje w Londynie premierowe produkty. Szukajcie ich w kolejnych dniach na łamach naszego portalu. Wszystkie szczegółowo opiszemy. Nie zabrakło przedstawicieli mediów branżowych. Tym razem oprócz stoiska Interplaya znajdziecie także e-playa, który zadebiutuje w tej roli na ATEI. Swoje stoisko zarezerwował sobie również w Earl’s Court organizator Surexpo, wrocławska agencja Wigor.
Amusement Trades Exhibition International (ATEI), wciąż bije kolejne rekordy ilości wystawców i odwiedzających. Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna znowu będzie najwiekszą w jej dotychczasowej historii. Na ATEI można zobaczyć produkty z ponad 60 sektorów branży rozrywkowej, prezentowane przez ponad 200 wystawców. Cieszy nas, że w tym towarzystwie znajduje się 18 firm z Polski.
Po raz pierwszy w trakcie londyńskich targów Interplay zdecydował się na dystrybucję specjalnego informatora – Amusement in Poland.
Światowa branża automaciarska będzie mogła dowiedzieć się z niego o Polsce jako kraju, poznać zawiłe meandry polskiego prawa oraz co najważniejsze zapoznać się z ofertą czołowych polskich producentów i dystrybutorów. Strona po stronie alfabetycznie opisaliśmy po angielsku polskie firmy, w przystępnym kolorowym formacie.
Wydanie specjalnego Interplaya było naturalnym krokiem, dla którego bodźcem była lawinowo zwiększająca się liczba polskich firm na zagranicznych wystawach.
Nakład wydania angielskiego wynosi 7.000 egzemplarzy, a informator liczy 48 stron.
Na zdjęciu: Hala Earl’s Court – siedziba wystawy.
