Bukmacherka 20 listopada 2019

LV BET oferuje zakłady dotyczące polskich twórców YouTube

autor: Maciej Akimow

LV BET jest firmą znaną z niestandardowych oraz odważnych działań. Bukmacher zaangażował się w sponsoring FAME MMA oraz przeprowadził kampanię reklamową z byłym Sekretarzem PZPN – Zdzisławem Kręciną. Kolejnym krokiem dla LV BET jest otwarcie się na rynek związany z treściami wideo na YouTube oraz twórców internetowych produkujących treści w ramach tego serwisu.

Zainteresowanie tego typu zakładami w szczególności zwróci uwagę fanów polskiej sceny YouTube. W proponowanych przez bukmachera zakładach nie brakuje głośnych nazwisk, największych twórców internetowych. Bukmacher za każdą postawioną złotówkę na to, że dowolny film na kanale ADBUSTER przekroczy 1 milion wyświetleń w grudniu 2019 płaci 50 złotych, z kolei za brak filmów z serii Blok Ekipy, aż 50 złotych.

Poza zdarzeniami ogólnymi, w ofercie LV BET, nie brakuje także tych bardziej szczegółowych. Czy piosenka Disco Marka (pseudonim sceniczny lorda Kruszwila) „Zostań moją kotką” przekroczy 20 mln wyświetleń? Czy ktoś z członków ekipy Friza odejdzie z niej i dołączy do Team X? W oferowanych zdarzeniach nie zabraknie także rynków dotyczących przekroczenia progów subskrypcji przez wybranych twórców.

Bukmacher, jako jeden z niewielu podmiotów w Polsce, stara się być mocno otwarty na rynek mediów społecznościowych, oferując coraz to nowsze możliwości oraz dopasowując swoją ofertę do wymagań społeczności internetowej.

LV BET działa na polskim rynku od ponad dwóch lat. W tym czasie marka zaangażowała się w rozwój różnych dyscyplin oraz wielu klubów sportowych. LV BET jest sponsorem głównym Wisły Kraków, Arki Gdynia, Zagłębia Sosnowiec, koszykarskiego Śląska Wrocław oraz Victorii Londyn, a także oficjalnym bukmacherem Wisły Płock, Stali Mielec i Widzewa Łódź. Ponadto zaangażował się w sponsoring polskiej transmisji rozgrywek CS:GO Esport Championship Series.