Ogolna 27 sierpnia 2021

LV BET sponsorem West Bromwich Albion

LV BET poinformował, że nawiązał współpracę sponsoringową z angielskim klubem piłkarskim West Bromwich Albion na sezon 2021/22 w Wielkiej Brytanii.

Jeszcze rok temu West Bromwich Albion grało na poziomie Premier League, ale zajęło 19. lokatę w ligowej tabeli i spadło do Championship. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal mowa o wielkim klubie, który w przeszłości czterokrotnie stawał na podium rozgrywek angielskiej ekstraklasy (w tym raz zdobył mistrzostwo kraju). Poza tym dołożył do tego pięć Pucharów Anglii, jeden Puchar Ligi Angielskiej i dwukrotny triumf w meczu o Tarczę Wspólnoty.

Współpraca LV BET i West Bromwich Albion

Przede wszystkim bukmacher we współpracy z West Bromwich chce skupić się na stworzeniu strategii “fans first”. Poza tym LV BET zamierza zaangażować się w różnego typu inicjatywy z kibicami WBA – w tym także konkursy, w których do wygrania będą bilety VIP, a także koszulki i piłki z podpisami zawodników.

Co więcej LV BET, jak zwykle w przypadku takich współprac, będzie promował zasady odpowiedzialnej gry w komunikacji marketingowej i dostarczał unikalny format w swoich działaniach w trakcie sezonu.

Zadowolenie obu stron

Marcin Jabłoński, CMO LV BET powiedział: Jesteśmy podekscytowani, że możemy wspierać The Baggies w ich staraniach o natychmiastowy powrót do Premier League. Współpraca z WBA oferuje wzrost rozpoznawalności naszej marki w Wielkiej Brytanii. Ten klub ma wspaniałą i zaangażowaną grupę fanów, którym chcemy dostarczyć znaczącą wartość.”

Zadowolenia nie ukrywał również Simon King, Commercial Director West Bromwich Albion: – LV BET zaprezentował zaangażowanie w sponsoring piłki nożnej, ale dotychczas nie miał w swoim portfolio klubu z Wielkiej Brytanii. Jesteśmy zachwyceni, że West Bromwich jest perfekcyjnym kandydatem do spełnienia wszystkich wymagań LV BET. Rozumiemy, jak ważne jest promowanie zasad odpowiedzialnej gry i cieszymy się, że nasz nowy partner podziela nasze wartości. Ponadto będziemy ciężko pracować, by nasi fani doświadczyli wszystkich korzyści tej współpracy podczas licznych konkursów i innych specjalnych inicjatyw w trakcie najbliższego sezonu.”