Bukmacherka 20 sierpnia 2020

LV BET z kampanią reklamową „Republika KUBY”

autor: Maciej Akimow
LV BET Zakłady Bukmacherskie rusza z nową, autorską kampanią Republika KUBY, która została oparta na motywie kubańskim.

W najnowszym spocie promocyjnym wśród nasłonecznionych ulic Hawany ujrzymy podobizny zawodników Wisły Kraków, na czele z jej kapitanem Kubą Błaszczykowskim. LV BET w trakcie realizacji kampanii zdecydował się na aktywację umowy sponsoringowej z krakowskim klubem.

Kampania Republika KUBY została w pełni stworzona przez LV BET, a jej realizację przeprowadziło studio produkcyjne ARTCORE. Pierwsze spoty zostaną wyemitowane w kanałach  o tematyce sportowej, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Bukmacher zdecydował się na kampanię 360 ° – zauważymy ją podczas wydarzeń sportowych w całej Polsce.

Jedną z najważniejszych informacji jaka czeka na graczy, jest przygotowany przez LV BET nowy bonus powitalny,wprowadzany na rynek przy okazji startu kampanii.

„Chcieliśmy przygotować dla naszych graczy coś specjalnego, tak aby oddając się sportowej rozrywce i kibicując ulubionym drużynom oraz zawodnikom, poczuli atmosferę prawdziwego święta pomimo wciąż towarzyszących nam wszystkim nastrojów związanych z pandemią. Dlatego wraz z kampanią zainicjowaliśmy  nowy bonus dla naszych graczy oraz wiele innych aktywności.  Jesteśmy przekonani, że tak szeroka, wielopoziomowa kampania zapewni prawdziwie kubański, gorący klimat sportowych wrażeń, nawet kiedy większość wydarzeń oglądamy w telewizji” – mówi Monika Płaczkowska, General Sponsorship and Marketing Manager w LV BET.

Kampania marketingowa Republika KUBY to początek innych działań planowanych przez LV BET nawiązujących do motywu przewodniego, w tym wielu konkursów i atrakcji dedykowanych graczom. Ich pierwszą odsłonę ujrzymy już we wrześniu.

Republice KUBY towarzyszą również inne promocje realizowane przez LV BET, w tym Ekstraklasa, Multikozak, czy Bezpieczny Kupon.

Dodaj komentarz