Nicki Minaj ambasadorką MaximBet
MaximBet nawiązał współpracę z popularną amerykańską piosenkarką - Nicki Minaj. Operator uważa, że partnerstwo z gwiazdą muzyki znacznie poszerzy grono odbiorców firmy i zachęci przede wszystkim większe grono kobiet do korzystania z usług bukmachera.
Nicki Minaj i MaximBet łączą siły
MaximBet jest zdania, że Nicki Minaj wniesie do grupy swój własny styl oraz etos i pozwoli „zilustrować elementy stylu życia marki, jednocześnie poszerzając grono odbiorców”. Współpraca ma na celu połączenie świata celebrytów i rozrywki ze światem sportu i zakładów.
– Nie sądzę, bym kiedykolwiek była bardziej dumna z jakiejkolwiek współpracy. Łączenie zmysłowej siły biznesowej z moją naturalną, kreatywną, seksowną, zabawną i modną ekspresją będzie niezwykle trafnym zabiegiem – komentuje Nicki Minaj.
Minaj będzie również pełnić rolę nowego dyrektora kreatywnego magazynu Maxim oraz specjalnego doradcy zarządu MaximBet. Artystka ma także aktywnie uczestniczyć w tworzeniu i wprowadzaniu w życie planów grupy dotyczących iGamingu.
Marka sama w sobie
Piosenkarka ma aktualnie 280 milionów obserwatorów w mediach społecznościowych. Jest także najczęściej obserwowanym wykonawcą tworzącym rap oraz 18. najczęściej obserwowaną osobą na świecie.
Daniel Graetzer, dyrektor generalny MaximBet ocenił korzyści płynące ze współpracy z piosenkarką: -Nicki jest znana na całym świecie jako supergwiazda, ale my poznaliśmy ją jako błyskotliwą bizneswoman. W roli doradcy strategicznego MaximBet będzie dla nas nieoceniona.
– Zbudowała jedną z najpotężniejszych marek na świecie. Wierzymy, że ten sam spryt i kreatywność wykorzysta również podczas współpracy z naszą firmą. Jestem niesamowicie podekscytowany współpracą z tak wielką gwiazdą – dodaje Graetzer.