Bukmacherka 4 stycznia 2024

Niemiecki gigant zmienił nazwę. Kolejny krok w rozwoju

autor: redakcja
Niemiecki gigant gamingowy Gauselmann Group od Nowego Roku oficjalnie zmienił nazwę na Merkur Group.

Rebranding zakończył się 1 stycznia wraz ze wpisem do rejestru handlowego. Po 67 latach od założenia holding Gauselmann AG będzie teraz działał pod nazwą Merkur.com AG.

Założyciel firmy i prezes zarządu, Paul Gauselmann powiedział: Grupa korporacyjna stała się coraz bardziej cyfrowa i międzynarodowa. Zmiana nazwy ma odzwierciedlać ten fakt.

Gauselmann wprowadził markę Merkur w latach 70. XX wieku, zaczynając od pierwszego autorskiego automatu do gier z nagrodami (AWP) – Merkur B – a kończąc na otwarciu pierwszego własnego salonu gier – Merkur Spielothek.

Od tego czasu opracowano, wyprodukowano i dystrybuowano wiele gier, maszyn i systemów gier pod logo marki “śmiejącego się słońca”.

Ruch, który po raz pierwszy ogłoszono na początku września, został już oficjalnie sfinalizowany. Grupa podkreśliła, że ​​ten krok ma wpływ na cały wizerunek firmy.

“Oprócz stron internetowych i kanałów mediów społecznościowych dostosowania wymaga także duża liczba szyldów” – czytamy w  w oświadczeniu Gauselmann Group. Materiały marketingowe, od wielkoformatowych banerów po artykuły papiernicze – pojawią się w nowym wyglądzie.

Pomimo tej zmiany spółka Merkur.com AG pozostanie własnością Fundacji Rodziny Gauselmannów.

Dodaj komentarz