Nowa kampania Jose Mourinho i Paddy Power
Jose Mourinho został twarzą kampanii promującej codzienną nagrodę główną w grach Paddy Power Games.Kampania została stworzona przez kreatywną agencję reklamową VVCP London i zawiera szczegóły z kariery Mourinho. Paddy Power ukrył w filmie kilka niespodzianek stworzonych przez samego bohatera, który „nudził się na bezrobociu przez ostatnie dziewięć miesięcy, gdy w grudniu ubiegłego roku został zwolniony […]
Jose Mourinho został twarzą kampanii promującej codzienną nagrodę główną w grach Paddy Power Games.Kampania została stworzona przez kreatywną agencję reklamową VVCP London i zawiera szczegóły z kariery Mourinho.
Paddy Power ukrył w filmie kilka niespodzianek stworzonych przez samego bohatera, który „nudził się na bezrobociu przez ostatnie dziewięć miesięcy, gdy w grudniu ubiegłego roku został zwolniony przez Manchester United.” Jose Mourinho drwi ze swoich najbardziej kontrowersyjnych chwil w zabawnej reklamie Paddy Power.
Reklama zaczyna się od przeczytania przez Mourinho gazety omawiającej jego przyszłość.
Następnie oświadcza: „Niełatwo jest być wyjątkowym … pozwól mi wyjaśnić”. Bohater relaksuje się przed bardzo skromnym portretem na ścianie – kontrowersyjnie „świętując” zwycięstwo Porto nad Man Utd na Old Trafford: „Siedziałem na tym krześle dwa razy w Lidze Mistrzów i eliminowałem United z tych rozgrywek. Siedziałem na tym krześle jako menadżer FC Porto, Manchester United odpadł. Siedziałem na tym krześle jako menadżer Realu Madryt, Manchester United odpadł. Nie sądzę więc, by było to coś nowego dla klubu”.
W kolejnej klatce filmu Mourinho postanawia nie powtarzać wspinaczki do kosza na pranie, co uczynił w 2005 roku, kiedy ukrył się, aby uniknąć przyłapania na łamaniu zakazu pobytu na stadionie podczas spotkania Ligi Mistrzów.
Następnie „wyjątkowy bohater” opiekuje się żywopłotem w ogrodzie – przycina go do kształtu trzymanych trzech palców, co podkreśla zdobyte trofea.
Przechodzi przez salę trofeów i opowiada o swoich „konsekwentnych” sukcesach w Mediolanie i Madrycie – „ale nie wszystkie sukcesy zdobywają trofea”. Następnie patrzy na wycinek z gazety: „United Clinch Second”, co jest odniesieniem do jego „największego w historii osiągnięcia” polegającego na pomocy United w zdobyciu 19 punktów w sezonie 2017/18.
„Herr Mourinho” z Champions Street dostaje pocztę, a następnie zapoznaje się z ofertą restauracji i ich menu specjalnym.
Portugalczyk bawi się także z psem o imieniu Drogba, pytając: „Kto jest wyjątkowym chłopcem? Zgadza się, ja!”
Przechodząc obok półki z książkami widać metafory: Football Punditry for Beginners, The Three Seasons, własną autobiografię i The Voyeur – kolejny atak na starego wroga Wengera.
Mourinho powtarza: „Prawdą jest, że wszyscy jesteśmy oceniani na podstawie wyników”.
Reklama kończy się, gdy wsiada do londyńskiej taksówki i wygrywa Daily Jackpot Paddy Power, zarabiając 40 000 funtów.
Taksówkarz odwraca się, aby potwierdzić, że każdego dnia w grze jest zwycięzca – dzięki czemu Jose zdaje sobie sprawę, że nie trzeba być „wyjątkowym”, aby wygrać.
Paddy Power utrzymuje silną pozycję marketingową w bieżącym roku – bukmacher osiągnął znaczne sukcesy dzięki kampanii „Loyalty is Dead” z udziałem Rhodri Giggs oraz sponsoringowi Huddersfield AFC i akcji „Save-our-Shirt”. Kampania z Jose Mourinho może przynieść jeszcze większy sukces.