Bukmacherka 29 maja 2023

Nowa kampania promocyjna Superbet

autor: redakcja
Zakłady bukmacherskie Superbet wystartowały z nową kampanią promocyjną pod hasłem – „Wszyscy są na Supersocial!”.

Kampania promocyjna z udziałem ambasadorów

Jerzego Dudka i Sławomira Peszko łączy nie tylko udana kariera sportowa, ale także udział w wielu produkcjach reklamowych marki Superbet. Byli Reprezentacji Polski, a aktualnie ambasadorzy marki bukmacherskiej łączą siły i aktorskie umiejętności, aby promować Supersocial — platformę społecznościową do dzielenia się przewidywaniami wyników sportowych.

Piłkarze zagrali w pełnych humoru spotach wideo, wyprodukowanych na potrzeby kampanii. Najważniejszym zadaniem jest zwiększenie świadomości Supersocial. Na platformie społecznościowej w aplikacji mobilnej Superbet można publikować swoje przewidywania zdarzeń sportowych, dzielić się spostrzeżeniami ze znajomymi oraz komentować typy ekspertów, w tym także Dudka i Peszki. To unikalne na polskim rynku zakładów sportowych rozwiązanie. Podczas randki, rozmowy o pracę, czy wizyty na siłowni — fabuła spotów w zabawny sposób pokazuje, że na Supersocial warto być. Właściwie wszyscy zainteresowani sportem już tam są, a ostatnim nieświadomym jednostkom może być odrobinę wstyd.

Kampania podzielona będzie na dwa etapy. Pierwszy etap ma zwiększyć świadomość grupy docelowej kibiców sportowych, a drugi wskaże konkretne benefity aplikacji mobilnej wielokrotnie nagradzanej przez branżowych ekspertów.

Rotacja kontentu wideo w naszych kampaniach powoduje, że gracze korzystający z platformy zakładów sportowych Superbet, a także odbiorcy naszych treści nie mogą się nudzić. Kampania Supersocial jest szczególna, ponieważ komunikuje wartość dodaną, nie zaś sam produkt czy ofertę bukmacherską. Zamiast opowiadać o możliwości wygranych, komunikujemy do naszej społeczności “pogadajmy, będzie super!”, na pełnym luzie, który daje nam drużyna wieloletnich już ambasadorów marki.” – mówi Adam Lamentowicz, Prezes Superbet Polska.

W kanałach digital i mediach społecznościowych wykorzystane zostaną materiały o długości 30, 15 i 6 sekund. Za kreację kampanii odpowiada agencja Molecular Creative (dawniej BBDO Warszawa), a produkcją spotów zajęło się Papaya Films, na czele z reżyserią Filipa Bartczaka. Ze strony Superbet projekt prowadzi Katarzyna Cegiełka.

Dodaj komentarz