Nowa kampania reklamowa STS: „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”
STS – największy bukmacher w Polsce – rozpoczął nową kampanią reklamową pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej motywem przewodnim jest gotowość sympatyków sportu do potwierdzenia swoich kompetencji. Kampania jest kontynuacją ubiegłorocznych działań marketingowych bukmachera wyrażonych hasłem „Wiedziałem”. Kreacje będą widoczne w telewizji oraz w internecie.
W 2019 roku bukmacher w kampanii „Wiedziałem” docenił wiedzę oraz umiejętności swoich klientów. Był to pierwszy element nowej strategii spółki mającej na celu utrwalanie wizerunku STS jako marki, dzięki której gracz może wykorzystać potencjał tkwiący w swojej sportowej pasji i wiedzy, sprawdzić się i wygrać. Nowa kampania „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać” jest kontynuacja i kolejnym etapem wprowadzanej strategii. Pozycjonuje STS jako lidera rynku i firmę, która ceni wiedzę oraz kompetencje graczy, a także pomaga im nabrać odwagi, aby zrobili pierwszy krok. Najnowsze działania marketingowe mają na celu uświadomienie graczom, że dzięki posiadanej wiedzy i umiejętnościom są gotowi do potwierdzenia swoich kompetencji w grze.
Świadomość posiadanej wiedzy oraz umiejętności to pierwszy krok do sukcesu w każdej dziedzinie życia. O tym właśnie mówi do graczy STS w najnowszej kampanii. Osoby, które pasjonują się sportem, są gotowe by dobrze typować i tym samym realizować swój potencjał. STS dzięki nowoczesnej aplikacji oraz szeregu bonusów i promocji zapewnia graczom możliwość sprawdzenia się. To jednak dzięki swojej wiedzy oraz umiejętnościom mogą cieszyć się z wygranych – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Promująca markę STS kampania marketingowa 360 stopni „Jesteś gotowy, możesz wygrywać” prowadzona będzie przede wszystkim w sportowych kanałach telewizyjnych, internecie, mediach społecznościowych i w prasie.